HomeBLOGSΑφίσες του Milton Glaser : 427 Παραδείγματα από το 1965 έως το 2017

Αφίσες του Milton Glaser : 427 Παραδείγματα από το 1965 έως το 2017

Ο Milton Glaser υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους graphic designers της μεταπολεμικής εποχής στην Αμερική και εξακολουθεί να είναι πολύ δραστήριος μέχρι σήμερα, σε ηλικία 88 ετών. Συνιδρυτής του περιοδικού της Νέας Υόρκης, δημιούργησε μία από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες του Bob Dylan, ενώ ο ίδιος επινόησε την ταυτότητα της μάρκας για τη Νέα Υόρκη τη δεκαετίας του 70. Ήταν τόσο αποτελεσματική που έχει παραμείνει γνωστή και χρησιμοποιείται ακόμα.

 

Ο εκδοτικός οίκος Abrams Books δημοσίευσε πρόσφατα μια θαυμάσια επισκόπηση της καριέρας του Glaser όσον αφορά το μέσο της αφίσας με τίτλο: Αφίσες του Milton Glaser : 427 Παραδείγματα από το 1965 έως το 2017 (Milton Glaser Posters: 427 Examples from 1965 to 2017). Το βιβλίο έχει περίπου το μέγεθος ενός μυθιστορήματος, ωραίο έξυπνο και απλό σχεδιασμό, με τις εικόνες στη δεξιά πλευρά και το χαλαρό αλλά καυστικό σχόλιο του Glaser στα αριστερά.

 

 

miltonglaserposters29935jf_465_643_int.jpg

 

 

Big Nudes, 1966

 

 

miltonbignudes_465_303_int.jpg

 

 

“Εκτός από την αφίσα Dylan και την καμπάνια” I Love New York “, αυτή η αφίσα της Σχολής Εικαστικών Τεχνών που αναγγέλλει μια έκθεση ζωγραφικής μεγάλων γυμνών φαίνεται να είναι το πιο γνωστό έργο μου”.

Η γραφιστική ιδέα ήταν να προβάλλουμε ένα τόσο μεγάλο γυμνό που δεν θα μπορούσε να χωρέσει στη σελίδα, που θα επεκτεινόταν στον χώρο πέρα ​​από την αφίσα”.

 

Dylan, 1967

 

 

 

glaserdylan_465_687_int.jpg

 

“Αυτή η αφίσα, που περιλαμβάνεται στο άλμπουμ Greatest Hits του Bob Dylan του 1967, είναι ίσως το πιο γνωστό έργο μου, με εξαίρεση την εκστρατεία I Love New York. Το γιατί ορισμένα έργα γίνονται ιστορικά και αξιομνημόνευτα δεν είναι εύκολο να καταλάβουμε, αλλά εδώ το θέμα/ η διασημότητα, είναι σίγουρα ένα μέρος της εξήγησης”.

 

 

 

Milton Glaser Exhibition, 1976

 

 

glasermuseeroyaux_465_310_int.jpg

 

 

 

“Αυτό το στυλιζαρισμένο γυμνό έγινε για μια επίδειξη της δουλειάς μου στο Βέλγιο. Παρόλο που έχει περιορισμένο χρώμα, έχει ένα ισχυρό γραφικό αποτέλεσμα. Για δημοσιονομικούς λόγους, υπήρχαν διαθέσιμα μόνο δύο χρώματα για την αφίσα. Με την εκτύπωση του πράσινου πάνω από το κόκκινο, δημιουργήσαμε τη μαύρη φόρμα – μια ισχυρή εικόνα, κυρίως λόγω του περιορισμού του χρώματος. “

 

Bach, 1989

 

 

glaserbach_465_704_int.jpg

 

 

Ο Bach με ένα ιδιαίτερο κοστούμι, (το γεωμετρικό μοτίβο γίνεται όλο και μεγαλύτερο καθώς κινείται από το γιλέκο στο κοστούμι στον τοίχο) όπως φανταζόμουν ότι θα μπορούσε να κοιτάξει σήμερα: ένας εκκεντρικός, αλλά με πολλή αίσθηση. Η ιδέα της φούγκας είναι ότι το θέμα δημιουργείται και στη συνέχεια παίζεται και ποικίλλει σύμφωνα με μια ακριβή μουσική δομή. Δεν είμαι ακόμα βέβαιος εάν αυτή η ιδέα έρχεται ή αν συμβάλλει στην κατανόηση του μηνύματος. “

 

Angels in America, 1993

 

 

miltonglaserangels_465_703_int.jpg

 

 

Ο μαύρος, σκυφτός άγγελος με το πολύχρωμο φτερό χρησιμοποιήθηκε για ένα μεγάλο αμερικανικό έργο που γράφτηκε από τον Tony Kushner. Τα εν λόγω φτερά είναι η δική μου εκδοχή ενός διάσημου σχεδίου από τον Dürer. “

 

I Love NY More Than Ever, 2001

 

 

glaserilny_465_730_int.jpg

Αυτή ήταν η απάντησή μου στα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001. Δημοσιεύτηκε σε όλη την πόλη από μαθητές της Σχολής Εικαστικών Τεχνών και αντικατοπτρίζει με ακρίβεια τα συναισθήματα των περισσότερων στη Νέα Υόρκη σε απάντηση αυτής της τρομακτίας.

 

Ένας κρατικός υπάλληλος μου τηλεφώνησε λέγοντας ότι θα ήθελε να χρησιμοποιήσει την εικόνα αλλά χωρίς το μαύρο σημάδι στην καρδιά. Όταν του είπα ότι αυτό ήταν το point της αφίσας, απείλησε να με μηνύσει για παραβίαση του λογότυπου του κράτους “I [heart] NY” . Όταν απάντησα ότι σχεδίασα το λογότυπο, είπε: “Γι ‘αυτό πρέπει να γνωρίζετε καλύτερα.” Έστειλα ένα σημείωμα στον κυβερνήτη, τον δήμαρχο και τους New York Times. Δύο ημέρες αργότερα, ο γραφειοκράτης ξαναπήρε τηλέφωνο για να προτείνει να αφήσουμε το θέμα ως έχει “.

 

Pasta, 2006

 

 

glaserpasta_465_700_int.jpg

 

“Αυτή η αφίσα σχεδιάστηκε για τον κατασκευαστή επίπλων Heller ως εισαγωγή στη σειρά πλαστικών μαξιλαριών σε σχήμα ζυμαρικών. Η μόνη ένδειξη ότι δεν μιλάμε για βρώσιμα ζυμαρικά είναι η μέτρηση που δείχνει ότι έχει πλάτος εξήντα εκατοστών!

Η διάσταση δεν ήταν αρκετά ορατή, επομένως σχεδόν όλοι οι θεατές πιστεύουν ότι πρόκειται για διαφήμιση για έναν άγνωστο κατασκευαστή ζυμαρικών ».

 

To Vote is Human, 2010

 

 

miltonglasertovote_465_465_int.jpg

 

 

“Σε μια δημοκρατία, τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από την ψηφοφορία. Είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί τόσοι πολίτες το αγνοούν ή αδιαφορούν γι’αυτό το γεγονός, γι’αυτό θα έπρεπε να τους το υπενθυμίζουμε συνεχώς. “

Διαβαστε επισης

loading...