HomeNEWSΠολιτισμικές μέρες Adagio στο Μέγαρο Μουσικής!

Πολιτισμικές μέρες Adagio στο Μέγαρο Μουσικής!

Η παράδοση των ετήσιων εκδηλώσεών για το Θείο Πάθος στο Μέγαρο Μουσικής συνεχίζεται. Στο πλαίσιο του κύκλου Adagio το Μέγαρο έχει προγραμματίσει έξι συναυλίες όπου θα ακουστούν έργα μεγάλων δημιουργών.

 

Στο φετινό πρόγραμμα του κύκλου θα ακούσουμε σε τρεις ξεχωριστές βραδιές έργα των Johann Sebastian Bach, Olivier Messiaen και Leonard Bernstein. Την Κυριακή 1 Απριλίου η Καμεράτα θα ερμηνεύσει Τα κατά Ιωάννην Πάθη, BWV 245 του Johann Sebastian Bach, ενώ την Τρίτη 3 Απριλίου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει το έργο του Olivier Messiaen, Είκοσι βλέμματα πάνω στο θείο Βρέφος από τους πιανίστες Στέφανο Νάσο και Χρήστο Σακελλαρίδη.

 

Ο φετινός κύκλος κλείνει την Τετάρτη 4 Απριλίου με ένα αφιέρωμα Leonard Bernstein από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, με τη συμμετοχή της Παιδικής χορωδίας Rosarte, της Μεικτής Χορωδίας της ΕΡΤ και της Μεικτής Χορωδίας του Δήμου Αθηναίων.

 

 

Συνοπτικά το πρόγραμμα του κύκλου:

 

Johann Sebastian Bach: Τα κατά Ιωάννην Πάθη, BWV 245

 

1 Απριλίου, 20:30

Με ελληνικούς υπέρτιτλους

 

Φανή Αντωνέλου σοπράνο

Χρυσάνθη Σπιτάδη μέτζο

Juan Sancho τενόρος /Ευαγγελιστής

Πέτρος Μαγουλάς μπάσος

Φωνητικό σύνολο Capella d’Athene

Διεύθυνση-προετοιμασία: Αθανασία Κυριακίδου

Μουσικοί της Καμεράτας-Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής (σε όργανα εποχής)

Μoυσική διεύθυνση: Μάρκελλος Χρυσικόπουλος

 

Olivier Messiaen: Είκοσι βλέμματα πάνω στο θείο Βρέφος

3 Απριλίου, 20:30

Στέφανος Νάσος πιάνο

Χρήστος Σακελλαρίδης πιάνο

 

Αφιέρωμα στον Leonard Bernstein

 

4 Απριλίου, 20:30

 

Σοφία Κυανίδου:σοπράνο

Γιώργος Γάλλος:αφηγητής

Γιώργος Κοσμάς-Πετράντης: boy soprano

Παιδική χορωδία: Rosarte

Μεικτή Χορωδία της ΕΡΤ

Μεικτή Χορωδία του Δήμου Αθηναίων

Κρατική Ορχήστρα Αθηνών

Μουσική διεύθυνση: Μίλτος Λογιάδης

 

Το Πάσχα πλησιάζει και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνώνέχει προγραμματίσει στο πλαίσιο του κύκλου Adagio, πέντε ξεχωριστές βραδιές.

 

Αναλυτικά το πρόγραμμα των συναυλιών:

 

«Planctus, θρήνοι της Παναγίας»

 

Μια κατανυκτική αναδρομή στην υμνογραφία της μεσαιωνικής Δύσης με όργανα εποχής

 

 

Σάββατο του Λαζάρου 4 Απριλίου, 8:30 μ.μ.

Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος

 

Με το σύνολο παλαιάς μουσικής Ex Silentio

Διευθύνει ο Δημήτρης Κούντουρας

 

Τραγουδούν: Θεοδώρα Μπάκα, Φανή Αντωνέλου

 

Με ελληνικούς υπέρτιτλους

 

Ο Κύκλος Adagio-Μουσικές για τις μέρες του Πάσχα ανοίγει το Σάββατο 4 Απριλίου (ώρα έναρξης 20:30) στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος με ένα κατανυκτικό μουσικό ταξίδι στην Ευρώπη του Μεσαίωνα που φέρει τον τίτλο Planctus: θρήνοι της Παναγίας. Ερμηνεύει το σύνολο Ex Silentio σε όργανα της εποχής με τον Δημήτρη Κούντουρα στη μουσική διεύθυνση. Τα φωνητικά μέρη αποδίδουν οι τραγουδίστριες Θεοδώρα Μπάκα και η Φανή Αντωνέλου. Συμμετέχουν οι μουσικοί: Θύμιος Ατζακάς (ούτι), Ανδρέας Λινός και Ηλέκτρα Μηλιάδου (βιέλα), Νίκος Βαρελάς (κρουστά) και Δημήτρης Κούντουρας (φλάουτο με ράμφος).

                                                 

 

Τιμές εισιτηρίων: 12,00 € (Ζώνη Β΄) • 20,00 € (Ζώνη Α΄)

Ειδικές τιμές: 5,00 €  (φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ) • 8,00 € (65+, πολύτεκνοι)

 

 

Κυριακή των Βαΐων στο Μέγαρο, με τον ήχο του εκκλησιαστικού οργάνου και των κρουστών

 

 

Κυριακή των Βαΐων 5 Απριλίου, 8:30 μ.μ.

Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης

 

Σολίστ

Ουρανία Γκάσιου (εκκλησιαστικό όργανο)

Θοδωρής Βαζάκας (σόλο snare drum και κρουστά)

 

Με την Ορχήστρα Academica Αθηνών

Διευθύνει ο Νίκος Αθηναίος

 

Ο επιβλητικός ήχος του εκκλησιαστικού οργάνου αποδίδει καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο μουσικό όργανο την κατατανυκτική ατμόσφαιρα της Εβδομάδος των Παθών. Η πολυβραβευμένη οργανίστα Ουρανία Γκάσιου συμπράττει «Στην αυλή των μαγικών αυλών» με τον διακεκριμένο σολίστ κρουστών Θοδωρή Βαζάκα και την Ορχήστρα Academica Αθηνών, σε ένα πρόγραμμα με έργα από τον 17ο έως τον 20ό αιώνα την Κυριακή των Βαΐων 5 Απριλίου (ώρα 20:30), στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης. Την Ορχήστρα διευθύνει ο αρχιμουσικός Νίκος Αθηναίος.

 

Στις φετινές εκδηλώσεις του Κύκλου Adagio-Μουσική για τις μέρες του Πάσχα, κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, οι μουσικόφιλοι θα έχουν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις συναυλίες: Οι Παναγιές του κόσμου με τη Σαβίνα Γιαννάτου και τους Primavera en Salonico (Μεγάλη Δευτέρα 6/4), Ρέκβιεμ του Μότσαρτ με την ΚΟΑ υπό τον Βασίλη Χριστόπουλο (Μεγάλη Τρίτη 7/4) και Stabat Mater του Xάυντν με την Καμεράτα σε όργανα εποχής (Μεγάλη Τετάρτη 8/4).  

 

Τιμές εισιτηρίων: 9,00 € (Ζώνη Γ΄) • 15,00 € (Ζώνη Β΄) • 22,00 € (Ζώνη Α΄) • 30,00 € (Διακεκριμένη Ζώνη)

Ειδικές τιμές: 5,00 €  (φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ) • 8,00 € (65+, πολύτεκνοι)

 

Οι Παναγιές του κόσμου

 

Παραδοσιακά τραγούδια και ύμνοι με τη Σαβίνα Γιαννάτουκαι τους Primavera en Salonico

 

Μεγάλη Δευτέρα 6 Απριλίου, 8:30 μ.μ.

Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης

 

Ένα μουσικό προσκύνημα στη λαϊκή παράδοση κοντινών και μακρινών τόπων της χριστιανοσύνης αφιερωμένο στην Παναγία προτείνουν για τη Μεγάλη Δευτέρα 6 Απριλίου (Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης, ώρα 20:30) η Σαβίνα Γιαννάτου και οι Primavera en Salonico. Σε αυτό το κατανυκτικό οδοιπορικό στην οργανική και φωνητική μουσική των λαών με σημείο αναφοράς το Θείο Πάθος, τους σταθμούς επέλεξε ο εθνομουσικολόγος Λάμπρος Λιάβας: από τις Μαύρες Παναγιές της  Αφρικής και τις Ινδιάνες Παναγιές της Καραϊβικής και της Λατινικής Αμερικής, στα ελληνικά και κυπριακά μοιρολόγια της Θεοτόκου, στους λαϊκούς θρήνους της Κορσικής, της Σαρδηνίας και της Αρμενίας, στις ιταλικές ταραντέλες για την Παναγία και τους ισπανικούς μεσαιωνικούς ύμνους για την Παρθένο Μαρία.

 

Η συναυλία «Οι Παναγιές του κόσμου» εντάσσεται στις εκδηλώσεις του Κύκλου Adagio-Μουσική για τις μέρες του Πάσχα, ο οποίος περιλαμβάνει φέτος δύο ακόμη μουσικές βραδιές, όπου θα ακουστούν δύο βαθιά συγκινητικά έργα της δυτικοευρωπαϊκής θρησκευτικής μουσικής: το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ με την ΚΟΑ υπό τον Βασίλη Χριστόπουλο (Μεγάλη Τρίτη 7/4) και το Stabat Mater του Xάυντν με την Καμεράτα σε όργανα εποχής υπό τον Γιώργο Πέτρου (Μεγάλη Τετάρτη 8/4).  

 

 

Τιμές εισιτηρίων: 9,00 € (Ζώνη Γ΄) • 15,00 € (Ζώνη Β΄) • 22,00 € (Ζώνη Α΄) • 30,00 € (Διακεκριμένη Ζώνη)

Ειδικές τιμές: 5,00 €  (φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ) • 8,00 € (65+, πολύτεκνοι)

 

«Requiem» – Το συγκλονιστικό κύκνειο άσμα του Μότσαρτ

 

 

Μεγάλη Τρίτη 7 Απριλίου, 8:30 μ.μ.

Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης

 

Συμπαραγωγή ΟΜΜΑ & ΚΟΑ

 

Σολίστ: Μυρτώ Παπαθανασίου, Θεοδώρα Μπάκα, Juan Sancho, Vito Priante

 

Συμμετέχει η Χορωδία Arnold Schoenberg

 

Tην ΚΟΑ διευθύνει ο Βασίλης Χριστόπουλος

 

 

Με ελληνικούς υπέρτιτλους

 

 

Requiem aeternam dona eis, Domine

Ανάπαυσον αυτούς, Κύριε, εις τους αιώνας, και φώτιζον αυτούς.

 

Η επιθυμία του ανθρώπου για μέθεξη με τον Θεό ανέκαθεν μετουσιωνόταν σε μελωδικό άκουσμα, οδηγώντας δημιουργούς και ακροατές στη λύτρωση μέσα από την τέχνη και τη μουσική. Ακόμα και οι νεκρώσιμες ακολουθίες ή οι πένθιμοι θρήνοι για το Θείο Πάθος της Ρωμαιοκαθολικής ή της Λουθηρανικής Εκκλησίας αποκτούν μιαν υπερβατική διάσταση που πάντοτε συγκινούσε βαθιά τους πιστούς αλλά και το φιλόμουσο κοινό απανταχού της Γης. Δύο αριστουργηματικές συνθέσεις της δυτικοευρωπαϊκής θρησκευτικής μουσικής, το Requiem του Μότσαρτ (7/4) και το Stabat Mater του Χάυντν (8/4) έρχονται, λοιπόν, να κοσμήσουν τον Κύκλο Adagio-Moυσικές για τις μέρες του Πάσχα, κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα. Η πρώτη σύνθεση, που αποτελεί και το κύκνειο άσμα του σπουδαίου αυστριακού μουσουργού, παρουσιάζεται τη Μεγάλη Τρίτη 7 Απριλίου στις 8:30 το βράδυ στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης. Η παρουσίαση αυτή αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών. Τα φωνητικά μέρη του Ρέκβιεμ ερμηνεύουν η υψίφωνος Μυρτώ Παπαθανασίου, η μεσόφωνος Θεοδώρα Μπάκα, ο τενόρος Juan Sancho [Χουάν Σάντσο] και ο μπάσος Vito Priante [Βίτο Πριάντε]. Συμμετέχει η βραβευμένη με Γκράμμυ Χορωδία Arnold Schoenberg [Άρνολντ Σαίνμπεργκ], την οποία δίδαξε ο Erwin Ortner [Έρβιν Όρτνερ]. Την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών διευθύνει ο Βασίλης Χριστόπουλος. Για την καλύτερη κατανόηση του λατινικού ποιητικού κειμένου, έχει προβλεφθεί η προβολή υπερτίτλων στα ελληνικά. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης τη Συμφωνία αρ. 25 σε σολ ελάσσονα Κ 183 του Μότσαρτ. Τα δύο έργα αντικαθιστούν, στο πρόγραμμα της πασχαλινής συναυλίας της ΚΟΑ, τη Missa Solemnis του Μπετόβεν, η οποία είχε αρχικώς ανακοινωθεί. Καθώς η συνολική παραγωγή στηριζόταν εν πολλοίς στη συμμετοχή της Χορωδίας της ΝΕΡΙΤ, η οποία δεν έχει δυστυχώς ακόμα συσταθεί, η Ορχήστρα αναγκάστηκε να αλλάξει σχέδια. Και, ενώ το νέο πρόγραμμα δεν δικαιολογεί την ένταξη της εκδήλωσης στον φετινό θεματικό Κύκλο της ΚΟΑ «Γερμανοί Ρομαντικοί», η Γερμανική Πρεσβεία στην Αθήνα, διατηρώντας το ρομαντισμό της καλλιτεχνικής χορηγικής της συνείδησης, συνεχίζει να παρέχει την ευγενική της υποστήριξη και στην πασχαλινή συναυλία. Της εκδήλωσης θα προηγηθεί δωρεάν εισαγωγική ομιλία του Νίκου Λαάρη για τους κατόχους εισιτηρίων (Αίθουσα Συνεδριακού Κέντρου 1, ώρα έναρξης 19:45).

Τιμές εισιτηρίων: 11,00 € (Ζώνη Γ΄) • 20,00 € (Ζώνη Β΄) • 28,00 € (Ζώνη Α΄) • 40,00 € (Διακεκριμένη Ζώνη)

Ειδικές τιμές: 6,50 €  (φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ) • 8,50 € (65+, πολύτεκνοι)

 

 

Ο θρήνος της Παναγίας μπροστά στον σταυρό

 

«Stabat mater» του Χάυντν με την Καμεράτα σε όργανα εποχής

 

 

Μεγάλη Τετάρτη 8 Απριλίου, 8:30 μ.μ.

Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης

 

Σολίστ: Μυρσίνη Μαργαρίτη, Ειρήνη Καράγιαννη, Βασίλης Καβάγιας, Πέτρος Μαγουλάς

 

Tην Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής διευθύνει ο Γιώργος Πέτρου

 

Με ελληνικούς υπέρτιτλους

 

 

Stabat Mater – Ορθή στέκει η μητέρα η πονεμένη και τον σταυρό αγκαλιάζει δακρυσμένη με το μονάκριβό της το παιδί.

 

Οι φετινές πασχαλινές εκδηλώσεις του Μεγάρου κορυφώνονται με την παρουσίαση του συγκλονιστικού θρήνου της Παναγίας Stabat mater του Γιόζεφ Χάυντν από την Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής σε όργανα εποχής υπό τον Γιώργο Πέτρου. Το ανυπέρβλητο αυτό θρησκευτικό κείμενο που μελοποίησε ο Χάυντν θα ακουστεί τη Μεγάλη Τετάρτη 8 Απριλίου στις 8:30 το βράδυ στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης. Τα φωνητικά μέρη θα αποδώσουν οι σολίστ: Μυρσίνη Μαργαρίτη (σοπράνο), Ειρήνη Καράγιαννη (μετζοσοπράνο), Βασίλης Καβάγιας (τενόρος) και Πέτρος Μαγουλάς (μπάσος). Για την καλύτερη κατανόηση του λατινικού ποιητικού κειμένου, έχει προβλεφθεί η προβολή ελληνικών υπερτίτλων. Το κοινό θα έχει επίσης την ευκαιρία να ακούσει την «Πένθιμη συμφωνία» ή «Συμφωνία των λυγμών», επίσης του Χάυντν.

 

Επιπλέον, το Μέγαρο Μουσικής στο πλαίσιο του κύκλου Adagio έχει προγραμματίσει έξι συναυλίες όπου θα ακουστούν έργα μεγάλων δημιουργών.

Ex Silentio: Μνήμη /Σάββατο του Λαζάρου 23 Απριλίου στις 20:30 (Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος)

Πρόκειται για ένα πολυποίκιλο πρόγραμμα μεσαιωνικής και αναγεννησιακής μουσικής της Ανατολής και της Δύσης για τα Πάθη και τη Διασπορά σε διάφορες γλώσσες και με διαφορετικές θεματικές. Θα ακουστούν σε όργανα εποχής έργα επώνυμων αλλά και ανώνυμων συνθετών, οι οποίοι έζησαν και δημιούργησαν σε ξένους τόπους: από τους μεγάλους γαλλοφλαμανδούς συνθέτες Τσικόνια και Ντι Φε στην Ιταλία του κρητικού συνθέτη Φραγκίσκου Λεονταρίτη, και από τον τροβαδούρο Ραιμπ ντε Βακεράς που έζησε στη Θεσσαλονίκη του 13ου αιώνα μέχρι τη σεφαραδίτικη παράδοση της Ανατολικής Μεσογείου.

Το σύνολο Ex Silentio διευθύνει ο Δημήτρης Κούντουρας, ο οποίος παίζει επίσης φλάουτο με ράμφος και τραβέρσο. Τραγουδούν η Φανή Αντωνέλου και η Θεοδώρα Μπάκα.

Συμμετέχουν οι μουσικοί: Θύμιος Ατζακάς (ούτι), Ηλέκτρα Μηλιάδου (βιέλα και βιόλα ντα γκάμπα), Φλώρα Παπαδοπούλου (μεσαιωνική και αναγεννησιακή άρπα) και Νίκος Βαρελάς (κρουστά). 

Για την καλύτερη κατανόηση του ποιητικού κειμένου των τραγουδιών έχει προβλεφθεί η προβολή ελληνικών υπερτίτλων.

 

Μίκης Θεοδωράκης: Ραψωδία – Μαουτχάουζεν /Κυριακή των Βαΐων 24 Απριλίου στις 20:30 (Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης)

Θα παρουσιασθούν τρία συμφωνικά έργα του Μίκη Θεοδωράκη με ιδιαίτερο συμβολισμό: το Τροπάριο της Κασσιανής, το πρώτο συμφωνικό έργο του Μίκη Θεοδωράκη, τη «Ραψωδία για βαρύτονο και ορχήστρα», κατά τον ίδιο τον συνθέτη το «κύκνειο άσμα» του, και τον κύκλο τραγουδιών «Μπαλάντα του Μαουτχάουζεν», έργο με μεγαλειώδη αντιπολεμικό χαρακτήρα που θεωρείται παγκοσμίως από τα πλέον σημαντικά έργα του συνθέτη.

Τα τρία έργα του μεγάλου συνθέτη θα ερμηνεύσει μοναδικά η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, υπό τη διεύθυνση του διακεκριμένου αρχιμουσικού Γιώργου Πέτρου. Με την Ορχήστρα συμπράττει ο καταξιωμένος σολίστ Τάσος Αποστόλου.

 

 

Οι επτά λόγοι του Ιησού στο Σταυρό /Μ. Δευτέρα 25 Απριλίου στις 20:30 (Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος)

 

Στο πνεύμα των ημερών, το κατανυκτικό έργο του Χάιντν παρουσιάζεται στην πιανιστική εκδοχή του από τον διακεκριμένο πιανίστα Νίκο Λαάρη και, μέσα από τις συγκλονιστικές φωτογραφίες του Γιάννη Μπεχράκη, συνδέεται με το προσφυγικό δράμα.

Η υποβλητική σύνθεση του Γιόζεφ Χάιντν για το Θείο Πάθος «Οι επτά λόγοι του Ιησού στο Σταυρό» (εκδοχή για πιάνο) συνδυάζεται με το συγκλονιστικό οπτικό υλικό του βραβευμένου φωτογράφου Γιάννη Μπεχράκη (αφιλοκερδής συμμετοχή), σε μια εκδήλωση που φιλοδοξεί να γίνει αφορμή για σκέψη πάνω στο δράμα των προσφύγων.

Η δύναμη των φωτογραφιών του Μπεχράκη −που, παράλληλα με την εκτέλεση του μουσικού έργου, θα καταθέσει προσωπικές εμπειρίες αλλά και μαρτυρίες προσφύγων όπως τις έχουν καταγράψει οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα− συναντά τη γεμάτη ευαισθησία ερμηνεία του διακεκριμένου πιανίστα Νίκου Λαάρη. 

 

Human Requiem /Μ. Τρίτη 26 και Μ. Τετάρτη 27 Απριλίου στις 21:00 (Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη)

Μια διαδραστική «χορογραφημένη» εκδοχή του Γερμανικού Ρέκβιεμ του Μπραμς μέσα από την πρωτοποριακή ματιά του Γιόχεν Ζάντιγκ: τα όρια ανάμεσα στο κοινό και τους καλλιτέχνες καταργούνται και η κλασική μορφή της συναυλίας αποδομείται.

Η σύλληψη ανήκει στον γερμανό σκηνοθέτη Γιόχεν Ζάντιγκ, ο οποίος με την πρωτοποριακή ματιά του κατάφερε να καταργήσει τα όρια ανάμεσα στο κοινό και τους καλλιτέχνες.

Οι κορυφαίοι ερμηνευτές Μάρλις Πέτερσεν, αγαπημένη σοπράνο του ελληνικού κοινού, και ο «διεθνής» έλληνας βαρύτονος Δημήτρης Τηλιακός συμπράττουν με ένα από τα καλύτερα χορωδιακά σύνολα παγκοσμίως, τη φημισμένη Χορωδία της Ραδιοφωνίας του Βερολίνου που συνεργάζεται μόνιμα με την περίφημη Φιλαρμονική της ίδιας πόλης, υπό τη μουσική διεύθυνση του Χάις Λέναρς. Τους συνοδεύουν μουσικά οι διακεκριμένοι πιανίστες Άνγκελα Γκάσσενχουμπερ και Φίλιπ Μάγερς. 

Η δραματουργία ανήκει στους Ίλκα Ζάιφερτ και Σάσα Βαλτς, με καλλιτεχνικούς συνεργάτες τον Ντάβιντε Καμπλάνι και την Κλαούντια Ντε Σέρπα Σοάρες, που φροντίζουν για την κίνηση καλλιτεχνών και κοινού επί σκηνής. Η εικαστική επιμέλεια είναι του Μπραντ Ουάνγκ.

Τους φωτισμούς υπογράφει ο Γεργκ Μπίτνερ. Χρέη βοηθού μαέστρου έχει αναλάβει ο Νίκολας Φινκ. Εμφανίζονται παιδιά από την πολυπολιτισμική παιδική χορωδία Polyphonica.

 

Giuseppe Verdi: Requiem /Μ. Τετάρτη 27 Απριλίου στις 20:30 (Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης)

Με το αριστουργηματικό Ρέκβιεμ του Τζουζέπε Βέρντι από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών κορυφώνονται οι φετινές εκδηλώσεις του Κύκλου Adagio-Μουσική για τις μέρες του Πάσχα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (μέρος των εσόδων θα διατεθεί για φιλανθρωπικούς σκοπούς). 

Τα σολιστικά μέρη για γυναικεία φωνή αποδίδουν η σοπράνο Ούρσoυλα Τάργκλερ-Ζελ και η μετζοσοπράνο Μανουέλα Μπρες. Τα μέρη για τενόρο ερμηνεύει ο διεθνούς φήμης Έλληνας μονωδός Μάριο Τζεφίρι, ενώ τα μέρη του μπάσου τραγουδά ο διακεκριμένος σολίστ της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Πέτρος Μαγουλάς.

Τους τραγουδιστές πλαισιώνει ένα εντυπωσιακό πολυφωνικό σύνολο που απαρτίζεται από τη Χορωδία της ΕΡΤ (διδασκαλία-διεύθυνση Νατάσσα Αγγελοπούλου), τη Χορωδία του Δήμου Αθηναίων (διδασκαλία-διεύθυνση Σταύρος Μπερής) και τη Χορωδία του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (διδασκαλία-διεύθυνση Μιχάλης Οικονόμου). Τους λυρικούς ερμηνευτές καθώς και το χορωδιακό και ορχηστρικό σύνολο διευθύνει ο προβεβλημένος γερμανός αρχιμουσικός Μάρκους Μπος.

H παρουσίαση του Ρέκβιεμ του Βέρντι στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών πραγματοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της Πρεσβείας της Ομοσπονδιακής Γερμανίας στην Αθήνα και σε συνεργασία με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ). 

Πριν την έναρξη της συναυλίας, έχει προγραμματιστεί δωρεάν εισαγωγική ομιλία για τους κατόχους εισιτηρίων από τον συνθέτη Χαράλαμπο Γωγιό (ώρα έναρξης 19:45). 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μεταβείτε στο site του Μεγαρού.

 

Διαβαστε επισης

loading...