HomeSHOWBIZΣυνέντευξη της Zahia Dehar: "Από το σεξουαλικό σκάνδαλο στην υψηλή ραπτική του...

Συνέντευξη της Zahia Dehar: “Από το σεξουαλικό σκάνδαλο στην υψηλή ραπτική του Παρισιού.”

Η Zahia Dehar κλαίει σαν ένα αστέρι του κινηματογράφου της δεκαετίας του 1950. Ένα τέλειο δάκρυ τρέχει κάτω από το μάτι της, το οποίο σκουπίζει απαλά με την τέλεια άκρη του δακτύλου της. Είναι αδύνατον να μην πει κανείς πως αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος να αποφύγει να απαντήσει σε ερωτήσεις αρκετά “αιχμηρές“, ή αν αποτελεί μια στιγμή απελευθέρωσης μετά την πίεση έχει υποστεί για την προετοιμασία της τρίτης συλλογής εσωρούχων της κατά τη διάρκεια του “Paris Haute Coulture Fashion Week”

 

Η γυναίκα η οποία για το περασμένο χρόνο ήταν η φρυγανιά της μόδας στο Παρίσι, ήταν και στο κέντρο ενός σκανδάλου πορνείας ανηλίκων σχεδόν πριν από τρία χρόνια. Η υπόθεση είχε γίνει αρκετά γνωστή, καθώς εμπέκονταν τρεις από τους πιο αγαπημένους ποδοσφαιριστές της Γαλλίας: Franck Ribery, Karim Benzema και Sidney Govou. Στη Γαλλία η πορνεία είναι νόμιμη, μόνο εαν η πόρνη είναι άνω των 18 ετών. Το 2009, που συνέβη το σκάνδαλο, η Dehar ήταν 17, κάτι που κανένας από τους πελάτες της δεν γνώριζε.

Ο Govou έχει απαλλαχθεί από τις κατηγορίες, αλλά ο Rivery και ο Benzema θα δικαστούν τον Ιούνιο και αν κριθούν ένοχοι, θα φυλακιστούν για διάστημα μέχρι τριών ετών και θα πληρώσουν πρόστιμο των 45.000 ευρώ. Η Dehar πάλι, η οποία είναι σημέρα 21 ετών, δεν αντιμετωπίζει καμία κατηγορία.

 

Παράλληλα με αυτά έρχονται και κάποιες φωτογραφίες από γαλλικές εφημερίδες με ένα μικρό κορίτσι, αγέλαστο, ξανθό με μια μωβ φόρμα βελούδο. Οδηγήθηκαν στην μητέρα της Dahar και στον πατριό της, στην μονοκατοικία που διέμενε στο προάστιο του Saint-Maur-des-Fosses, στα ανατολικά του Παρισιού, όταν η αστυνομία πήγε να την πάρει για ανάκριση τον Απρίλιο του 2010.

 

Για πολλούς μήνες στα πρωτοσέλιδα ήταν η Dehar. Οι φωτογραφίες της από το Facebook λεηλατήθηκαν, ενώ φωτογραφίες από την παιδική της ηλιλία αγοράστηκαν από εφημερίδες. Πριν αποκτήσει η Dehar μια ομάδα δίπλα της να ασχολείται με την δημοσιότητά της- οι οποίοι την δίδαξαν να λέει λίγα πράγματα- είχε πει πως τα πρώτα χρόνια της στην Γαλλία ήταν χαοτικά, όταν έφθασε με την μητέρα της και τον μικρότερο αδερφό της από την Αλγερία το 2002, σε ηλικία 10 ετών.

 

Η Dehar μοιάζει με μια κούκλα και δεν είναι και πολύ επικοινωνιακή. Όταν θελήσει να μιλήσει, το κάνει συνήθως μονολεκτικά. Όπως και η ίδια είπα σε ένα τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ: “Συχνά, όταν οι άνθρωποι μου κάνουν ερωτήσεις, θεωρώ πως είναι δύσκολο να απαντήσω σε όλα. Νιώθω αμήχανα, γι΄αυτό ακριβώς θα πω <<ναι>> και χαμογελώ“. 

Ήταν μια άτυχη στιγμή. Δεν θέλω να πάω πίσω σε αυτό“, λέει.

 

Η μητέρα της μετακινούταν από το ένα σπίτι κάποιου συγγενή, στο άλλο και μερικές φορές έμεναν και για δύο μόνο εβδομάδες, όταν δεν μπορούσε πλέον να σταθεί απέναντι στις κατηγορίες από την οικογένειά της για τον αποτυχημένο γάμο της. Η ίδια, επίσης, έχει πει ότι τα πήγαινε καλά στο σχολείο στην Αλγερία, αλλά έμεινε πίσω στην Γαλλία λόγω των μετακινήσεων και των φτωχών γαλλικών της. Άρχιζε να κάνει κοπάνες, πηγαίνοντας στα καταστήματα και στα μπαρ της Champs-Elysees, τα οποία ήταν μόνο μισή ώρα μακρία με το τρένο.

 

Διάφορα βίντεο που έχουν ανακαλυφθεί δείχνουν την Dehar να χορεύει κάτω από το ντους στη σκηνή ενός club του Παρισιού, την στιγμή που θα έπρεπε να κοιμάται στο σπίτι κάποιου φίλου από το σχολείο. Επίσης, ανακαλύφθηκε και μια σκοτεινή εμφάνισή της σε κανάλι καλωδιακής τηλεόρασης στο οποίο απογυμνώνεται υπαινικτικά μαζί με τον Abou Sofiane, ο οποίος αργότερα θα αρνηθεί πως υπήρξε νταβατζής της.

 

Φυσικά, από την στιγμή που ήταν μια ελκυστική, ξανθιά, 16χρονη κοπέλα, είχε αρχίσει να χρεώνει 500 ευρώ περίπου για “μια στιγμή απόλαυσης” ή 2.000 ευρώ για “μια νύχτα“. Όμως ποτέ δεν είχε νταβατζή, όπως είχε πει και η ίδια στην αστυνομία και στις συνεντεύξεις. “Έκανα ό,τι ήθελα, με όποιους ήθελα“.

 

Όσον αφορά τον Ribery, ο οποίος παίζει στην Μπάγερν Μονάχου, την έκανε δώρο στον εαυτό του στα 26α γενέθλιά του. Ενώ οι συναντήσεις δεν είχα πάρει μέρος στο Vier Jahreszeiten, το μεγάλο ξενοδοχείο στο κέντρο του Μονάχου το οποίο είναι και το στέκι των ποδοσφαιριστών, αλλά στο ξενοδοχείο του αεροδρομίου.

 

Έκλαιγα για μήνες“, έχει δηλώσει εκείνη την περιόδο. “Πρόκειται για το παρελθόν, η σελίδα έχει γυρίσει“. Πλέον έχει εστιάσει στην καριέρα της ως σχεδιάστρια εσωρούχων.

 

Η ιστορία της Dehar έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Το 2010 είχε πει στην Paris Match πως ο πατέρας ήταν ένας οδηγός φορτηγού από μια επαρχιακή πόλη της Αλεγρίας και ότι η φιλοδοξία της ήταν να γίνει αισθητικός, χρησιμποιώντας τα έσοδα από τις… “συνοδείες” της.

Ένα χρόνο αργότερα, στην εφημερίδα Liberation, λέει πως ο πατέρας της ήταν μηχανικός και πως το σπίτι της ήταν ένα διαμέρισμα στην πόλη του Οράν, όπου αυτή και η μητέρα της παρακολουθούσαν επαναλήψεις των αιγυπτιακών μιούζικαλ στην τηλεόραση. Σε αυτές τις δηλώσεις επίσης, δηλώνει πως αρίστευσε στις σπουδές της και κυρίως στον τομέα της επιστήμης και των μαθηματικών και αυτό που ήθελε ήταν να γίνει πιλότος jet. 

 

Η ξαφνική της φήμη, επιμένει, πως δεν είχε να κάνει με την τρέχουσα ραγδαία άνοδό της στο χώρο της μόδας. Ωστόσο, έχει ανοίξει τις πόρτες γι΄αυτήν.

 

Όταν ο Karl Lagerfeld δήλωσε πως “δεν υπήρχε ούτε ίχνος χυδαιότητας μέσα της” και την παρομοίασε σαν εταίρα του 18ου αιώνα, οι εφήμεριδες αμέσως άρχισαν να αναφέρονται σε εκείνη ως “η μούσα του Lagerfeld“.

 

Το θέμα όμως είναι πως η Dehar μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει γίνει η απίθανη αγάπη της Γαλλικής μόδας, η οποία δεν είναι και γνωστή για την γενναιοδωρία του πνέυματος. Στις επιδείξεις και παρουσιάσεις βιβλίων, ο Jean Paul Gaultier και ο Christian Louboutin πόζαραν μαζί της σαν να ήταν η Catherine Deneuve. Υπήρξε, επίσης και σύντομο βίντεο του David LaChapelle και μια συνέντευξη για την απελευθέρωση των γυναικών στο γαλλικό Marie-Claire.

 

Οι ηθοποιοί Emmanuelle Beart και Isabelle Adjani παρακολούθησαν το show της “Φθινόπωρο/Χειμώνα 2012” όπου πετάχτηκε σαν κούκλα Barbie μέσα από ένα τεράστιο πλαστικό κουτί. Καθώς στα παρασκήνια, μετά την τελευταία της εμφάνιση, η ηθοποιός Beatrice Dalle μουρμούριζε “Να την συγχαρώ. Είναι γοητευτική, έχει κάτι. Είναι τόσο δημιουργική.

 

Η μόδα του Παρισιάνικου Τύπου θέτει το κόστος του show της σε 1.000.000 ευρώ. Η ίδια και η ομάδα της λένε πως υποστηρίζεται από ένα ταμείο με επενδύσεις του Χονγκ Κονγκ που ονομάζεται First Mark και ότι υπάρχει ήδη μια έτοιμη γραμμή με παπούτσια, κοσμήματα, καλλυντικά, αρώματα και είδη σπιτιού.

 

 

Προς το τέλος του ντοκιμαντέρ γι΄αυτήν, μιλάει για το πέρασμα του χρόνου και τα παιχνίδια με ένα μικρό γλυπτό ρητίνης του σώματός της. Και ένα μέρος να δοθεί στου καλεσμένους της στο show φθινόπωρο/χειμώνας 2012. “Αυτή την στιγμή κοιτάζω αυτό και στην συνέχεια στον καθρεύτη και βλέπω το ίδιο πράγμα” λέει. “Αλλά φαντάζομαι τον εαυτό μου στα 80, όταν το σώμα μου θα με προδώσει, κοιτάζοντάς το, μόνη μου“.

 

Διαβαστε επισης

loading...