Πρόκειται για τα βραβεία, που διοργάνωσαν φέτος για πρώτη χρονιά, το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Eltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και τα οποία αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
Η ιδέα για το διαγωνισμό προέκυψε από την ανάγκη της εκπομπής να δημιουργήσει διαδραστική σχέση με τους fan της καθώς και να αποκτήσει πρωτότυπο περιεχόμενο, που θα περιέχει τα ιδιαίτερα στοιχεία, που χαρακτηρίζουν την εκπομπή, όπως η καλή παρέα, η πλάκα, το παιχνίδι, η έκπληξη, ο ρυθμός.
Χορηγός ήταν η «Dentyne White» και η συνολική επικοινωνία του διαγωνισμού, από το λογότυπο, τα εικαστικά, τα trailer, σχεδιάστηκε ώστε να ικανοποιούνται οι ανάγκες τόσο της εκπομπής «ΦΜ Live» όσο και της «Dentyne White» με τρόπο φυσικό και ελκυστικό. Ο διαγωνισμός διήρκεσε από 28/3/13 έως 14/6/13 και στο διάστημα αυτό η σελίδα απέκτησε 73.877 νέους fans! Για δύο μήνες η εκπομπή μετέδιδε καθημερινά βίντεο παραγωγής των fans της.
Η σελίδα της εκπομπής στο facebook: Fotis & Maria live, σήμερα έχει πάνω από 144.000 likes, γεγονός, που της δίνει ώθηση να έχει πρωτότυπο και διασκεδαστικό περιεχόμενο και να δημιουργεί συνεχώς εκπλήξεις για τους φανατικούς της φίλους.
Κλεμμένα όνειρα: Τέλος το παρελθόν… νέα αρχή για όλους!