Το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας της ΕΔΕΕ πραγματοποίησε τη Δευτέρα 14 Απριλίου, εσπερίδα με θέμα «Programmatic Buying». Το συγκεκριμένο ζήτημα βρίσκεται και διεθνώς στην κορυφή των προτεραιοτήτων του digital planning & buying και φυσικά αφορά σε όλα τα μέρη της αγοράς, publishers, διαφημιζόμενους και agencies.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τέσσερις παρουσιάσεις, του Οδυσσέα Ντότσικα, Managing Director, Think Digital Group, του Σπύρου Παπαγεωργίου, Founder & Managing Partner, adweb, του Eric Parks, Director of Digital Platforms & Innovation, Tempo OMD και του Berti Benbanaste, Media Buying Solutions Sales Manager covering Turkey, MENA, Greece, Israel and South Africa της Google.
Και οι τέσσερις ομιλίες απάντησαν σε ερωτήματα όπως τι είναι το Programmatic Buying , πόσο αφορά τους διαφημιζόμενους, τους publishers και τα agencies, τι συμβαίνει με το Big Data & Targeting.
Στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές και συγκεκριμένα o Ηλίας Σούσης, Head of Agencies & YouTube Partnerships- Greece & Cyprus, Google, oΝίκος Βαρβαδούκας, Digital Director Greece & Cyprus, Public, ο Τάκης Γεωργόπουλος, Εμπ. Διευθ. Εφημερίδων Ψηφιακών Μέσων & ρ/φ, η Ειρήνη Τριανταφύλλου, Head of digital advertising dept, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, η Άντα Κυρκιλή, General Manager Digital & Diversified Services, IPG Mediabrands S.A. και μέσα από ένα εποικοδομητικό debate, μοιράστηκαν ιδέες και απαντήθηκαν ερωτήματα όπως εάν είμαστε έτοιμοι ως οργανισμοί και στελέχη για την εποχή του programmatic buying, μήπως όλα είναι μια ακόμα τάση που αφορά άλλες αγορές?
Την εκδήλωση συντόνισε ο Νίκος Σύμπουρας, General Manager, Dentsu Aegis Network Hellas ο οποίος ανακοίνωσε ότι η ΕΔΕΕ Digital θα δρομολογήσει και άλλες αντίστοιχες πρωτοβουλίες, με θέματα που αφορούν επίκαιρα θέματα της ψηφιακής αγοράς.
Ο ναός της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη