HomeMEDIAΠοια γλυκά και σε τι ποσότητες πρέπει να δίνετε στο παιδί σας;

Ποια γλυκά και σε τι ποσότητες πρέπει να δίνετε στο παιδί σας;

Ξεκινώντας από την ποσότητα, η πρώτη ερώτηση που έρχεται στο μυαλό ενός γονέα είναι «Πόσα γλυκά επιτρέπεται να τρώει το παιδί μου;». Γενικά, δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος κανόνας, καθώς αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που σχετίζονται με το ενεργειακό ισοζύγιο του παιδιού, όπως είναι για παράδειγμα η ηλικία, το σωματικό βάρος, η συνολική ενέργεια που καταναλώνει μέσα στη μέρα αλλά και η ενέργεια που δαπανά σε άσκηση και φυσική δραστηριότητα.

 

Ωστόσο, δεδομένου ότι τα περισσότερα γλυκά περιέχουν κυρίως λίπος και ζάχαρη, τις λεγόμενες «κενές θερμίδες» και είναι φτωχά σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, καλό θα είναι να καταναλώνονται σε μικρή ποσότητα και λίγες φορές την εβδομάδα. Επιπλέον, είναι προτιμότερο να αγοράζετε τα εν λόγω τρόφιμα σε μικρές συσκευασίες, προκειμένου να περιορίζεται και η διαθεσιμότητα στο σπίτι, καθώς η αυξημένη διαθεσιμότητα γλυκών πιθανόν να αυξήσει και την επιθυμία των παιδιών για κατανάλωσή τους.

 

Πέραν από την ποσότητα, έχει σημασία και η ποιότητα των γλυκών που καταναλώνονται. Για παράδειγμα επιλέξτε μια απλή σοκολάτα, κατά προτίμηση υγείας, αντί για πιο σύνθετες που περιέχουν μπισκότα, ξηρούς καρπούς, καραμέλα ή κρέμα. Επίσης, μπορείτε να προσφέρετε σπιτικό κέικ ή κουλουράκια αντί για τα επεξεργασμένα μπισκότα ή κέικ του εμπορίου που συνήθως έχουν γέμιση ή επικάλυψη κρέμας ή σοκολάτας. Ακόμη, ένα σπιτικό παγωτό ή μια γρανίτα είναι μια καλή επιλογή έναντι των σύνθετων παγωτών με κομμάτια σοκολάτας, μπισκότου κλπ, τα οποία είναι πιο πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες. Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να ικανοποιήσετε την επιθυμία του παιδιού σας για γλυκιά γεύση προσφέροντας πιο «υγιεινές» επιλογές, όπως μια φρουτοσαλάτα, γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς ή μιλκσέικ με βάση το γάλα και τα αγαπημένα του φρούτα.

 

 

Διαβάστε επίσης:

Εσείς ξέρατε για τις καλλυντικές ιδιότητες του λεμονιού;

Φτιάξε τη δική σου σπιτική λεμονόπιτα!

Διαβαστε επισης

loading...