HomeAGENDABios: Ό, τι μπορείς, με ό, τι έχεις, όπου είσαι

Bios: Ό, τι μπορείς, με ό, τι έχεις, όπου είσαι

To Bios, συνεχίζοντας το εκπαιδευτικό του έργο και στοχεύοντας στη συγκρότηση ενός δημιουργικού περιβάλλοντος μάθησης, οργανώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά έναν κύκλο εργαστηρίων για το σύγχρονο θέατρο στην πράξη.

 

Δώδεκα σκηνοθέτες, επί το πλείστον της νεότερης γενιάς, παρουσιάζουν με απλό και πρακτικό τρόπο την δική τους μέθοδο σε σχέση με τη λειτουργία του ηθοποιού στην σύγχρονη σκηνική πράξη.

 

Κατά την διάρκεια των εργαστηρίων οι διδάσκοντες, θα δουλέψουν μαζί με τους συμμετέχοντες, με σκοπό την δημιουργία μιας ανοιχτής προς το κοινό παρουσίασης στο τέλος των μαθημάτων.

 

Διδάσκουν οι : Τζένη Αργυρίου, Έφη Θεοδώρου, Γιάννης Καλαβριανός, Δημήτρης Καραντζάς, Δημήτρης Λάλος,  Γεωργία Μαυραγάνη, Βασίλης Νούλας, Αγγ   ελική Παπαθεμελή, Γιάννης Σκουρλέτης, Δημήτρης Τσιάμης, Αργυρώ Χιώτη,  Γιάννης Χουβαρδάς.

 

 

Α’ Περίοδος : Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2014

Έφη Θεοδώρου, Γιάννης Καλαβριανός, Βασίλης Νούλας, Αγγελική Παπαθεμελή, Δημήτρης Τσιάμης, Αργυρώ Χιώτη

 

Έναρξη εργαστηρίων: 13 Οκτωβρίου 2014 

Διάρκεια: 10 συναντήσεις

 

Κόστος συμμετοχής ανά εργαστήριο: 160 ευρώ

(Για προεξόφληση των εργαστηρίων  προβλέπεται έκπτωση 15%. Εναλλακτικά, κάθε εργαστήριο εξοφλείται σε 2 ισόποσες δόσεις με την έναρξη των σεμιναρίων των Οκτώβριο και τον Νοέμβριο) 

Για συμμετοχή σε πάνω από ένα εργαστήριο, προβλέπεται έκπτωση 20%

 

Πληροφορίες και συμμετοχές : 2103425335 / press@bios.gr

Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στο bios, Πειραιώς 84.

 

Υπεύθυνος εργαστηρίων: Κώστας Κουτσολέλος

Διοργάνωση: BIOS

 

Αργυρώ Χιώτη – Βιογραφίες του υπογείου

Κάθε Δευτέρα 2.30 – 6.30, για 10 συναντήσεις

(Έναρξη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου έως Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου)

 

Στο σεμινάριο αυτό στόχος είναι να μελετηθεί η φόρμα της σκηνικής βιογραφίας, αντλώντας υλικό από τη ζωή ποιητών, συγγραφέων ή άλλων ανθρώπων της τέχνης, που κινήθηκαν στο “υπόγειο”, που τόλμησαν δηλαδή να ζήσουν σε αντίθεση με το πολιτικώς ορθό, αφήνοντας πίσω τους καλλιτεχνικό ή επιστημονικό έργο σπάνιο και αυθεντικό. 

Ως προς τη διαδικασία, θα δοθεί βάση στη σκηνική παρουσία και την -λεκτική ή μη- αφήγηση. Αποτινάσσοντας σε μια πρώτη φάση ό,τι είναι περιττό και επιτηδευμένο, θα προσπαθήσουμε να εκμεταλλευτούμε τα ιδιαίτερα ερμηνευτικά και κινησιολογικά χαρακτηριστικά του καθενός και έπειτα να τα εντάξουμε σε μια σχέση με το χώρο και τους υπόλοιπους δρώντες ερμηνευτές. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα οδηγηθούμε, τελικά, σε μια πρώτη σκηνική σύνθεση. Αναζητούμε μια καθολική, καθαρή και ενεργητική παρουσία του ανθρώπου επί σκηνής, που  χρησιμοποιεί όλα τα μέσα που διαθέτει ώστε να αφηγείται σε πολλαπλά επίπεδα. Κινούμαστε στη σφαίρα ενός κόσμου που ενώ είναι αληθινός,  δεν είναι ρεαλιστικός, δεν ακολουθεί τα δεδομένα της κοινής λογικής.

Το σεμινάριο είναι ανοιχτό σε ηθοποιούς και χορευτές, μουσικούς, συγγραφείς, τεχνικούς του θεάτρου και σε όσους ενδιαφέρονται για τη σκηνική πράξη.

 

Αργυρώ Χιώτη

Εργάζεται μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας για τη θεατρική ομάδα vasistas, της οποίας είναι και ιδρυτικό μέλος, σκηνοθετώντας έως τώρα τις παραστάσεις «Domino», «Spectacle», «Phobia: ένα θέαμα», «Silence», «Κόκκινη σκουφίτσα, εγώ και ο λύκος μου»,«Get over it» (Φαίδρες) και πραγματοποιώντας άλλες performances και αναγνώσεις, όπως η performance – ανασκαφή «Αρπαγή» για την έκθεση του Στέφανου Τσιβόπουλου “The future starts here” στο Παλαιό Ελαιουργείο στην Ελευσίνα τον Ιούνιο του 2012. Σκηνοθέτησε την καντάτα «Κασσάνδρα» του Benedetto Marcello σε συνεργασία με το ensemble Latinitas Nostra και την εταιρεία παραγωγής Phormigx (2009). Εργάστηκε σαν σκηνοθέτης και ηθοποιός για το Εθνικό Θέατρο της Αθήνας στον «Φάουστ» του Γκαίτε (2008-2009). Επίσης, εργάστηκε σαν εκπαιδευτής θεάτρου σε ανθρώπους με νοητική υστέρηση και σύνδρομο down στο Κέντρο Ειδικής Επαγκελματικής Αγωγής «Εστία». Σαν βοηθός σκηνοθέτη εργάστηκε πλάι στους: Τ.Μπαντή, Ν.Χατζόπουλο, Agnès del Amo. Σαν ηθοποιός  στο θέατρο έπαιξε σε σκηνοθεσίες των: Mireille Guerre («Agamemnon» και «L’homme de son lit» 2012  και 2013), Γ.Χουβαρδά («Αρχιμάστορας Σόλνες» 2012, «Ορέστης» 2010, «Το σπίτι των κοιμισμένων κοριτσιών» 2003), Agnès del Amo (L’institut Benjamenta 2004), Γ.Τσορτέκη («Δον ή απαγορεύεται η είσοδος σε γυναίκες» 2002), Τ.Μπαντή (Αγγέλα 2000). Στον κινηματογράφο σε ταινίες μικρού μήκους των Π.Φαφούτη και Χ.Βαφειάδη.

Είναι κάτοχος Πτυχίου Θεατρικών Σπουδών και Μεταπτυχιακού σκηνοθεσίας και δραματουργίας  (Master 2 χρόνων, 2004-06) από το Πανεπιστήμιο της Provence στη Γαλλία. Σπούδασε επίσης Λογοτεχνική Μετάφραση (γαλλικά – ελληνικά) στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών (2000-2002). Αποφοίτησε σαν ηθοποιός από τη Δραματική Σχολή «Μορφές» του Θεάτρου «Εμπρός» (1996-2000). Εχει τιμηθεί με το βραβείο «Ελευθερία Σαπουντζή».

 

Έφη Θεοδώρου – Δομές του λόγου και τρόποι αφήγησης

(με αφορμή  το «Υπόγειο» του Φ.Ντοστογιέφσκι)

Κάθε Δευτέρα 18.30 – 22.30, για 10 συναντήσεις

(Έναρξη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου έως Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου)

 

Δύο αυτοτελή έργα, ένα δοκίμιο φιλοσοφικού χαρακτήρα με τη μορφή μονολόγου και μια νουβέλα με πλοκή, χαρακτήρες και λύση, λογοτεχνικό επιστέγασμα των ιδεών που αναπτύσσονται στο δοκίμιο, συνθέτουν το «Υπόγειο».

Με αφετηρία αυτό το σύνθετο υλικό θα διερευνήσουμε πώς οι διαφορετικές δομές του λόγου επιτρέπουν διαφορετικούς τρόπους αφήγησης. Η προσωπική, εξομολογητική, με έντονα στοιχεία προφορικού λόγου δομή, οικοδομεί με ακρίβεια ένα αιρετικό φιλοσοφικό σύστημα που στη συνέχεια δοκιμάζεται μέσα από τους μηχανισμούς μιας λογοτεχνικής φόρμας με κώδικες θεατρικά αναγνωρίσιμους: δράση- σύγκρουση- κάθαρση. Σε αυτή την κατασκευή ο Ντοστογιέφσκι έχει σταθερό συνομιλητή του και μάρτυρα τον αναγνώστη.

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα επιχειρήσουμε αυτή η απόπειρα επώδυνης εξομολόγησης του συγγραφέα να γίνει υπόθεση της ομάδας, καθώς ο Ντοστογιέφσκι είναι ο «σύγχρονός μας».

«Εννοείται πως όλα τούτα τα λόγια τα επινόησα. Αυτό είναι εξαιτίας του υπογείου. Σαράντα συναπτά έτη εκεί μέσα κρυφάκουγα από τις χαραμάδες όλα όσα λέγατε. Τα ανάπλασα, λοιπόν. Και να που πήραν λογοτεχνική μορφή…»

Το εργαστήριο απευθύνεται σε ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατρολόγους, σπουδαστές δραματικών σχολών και θεατρικών εργαστηρίων.

 

Έφη Θεοδώρου

Η Έφη Θεοδώρου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Νομική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Θεατρολογία στο Παρίσι (Universite de la Sorbonne Nouvelle – Paris III). Μαθήτευσε στη σκηνοθεσία δίπλα στους Αντουάν Βιτέζ και Ανατόλι Βασίλιεφ. Ως σκηνοθέτις έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, το ΚΘΒΕ, το Φεστιβάλ Αθηνών, το Ευρωπαικό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, το Θέατρο Αμόρε, το Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας, το Θέατρο Σφενδόνη, το Απλό Θέατρο, το Θέατρο Πορεία, το Από Μηχανής Θέατρο και έχει ανεβάσει έργα ή διασκευές των: Ολιβιέ Πυ, Στρίντμπεργκ, Μπέκετ, Σεφέρη, Άντερσεν, Άγιαμπ Χαν-Ντιν, Κεχαίδη, Σοφοκλή, Μποντ, Ρεμπώ, Κολτές, Βάις, Ουίλλιαμς, Βασιλικού, Ντέα Λόερ, Κλωντέλ. Το διάστημα 2007-2013 ήταν αναπληρώτρια καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού θεάτρου στο πλευρό του Γιάννη Χουβαρδά. Τον Οκτώβριο του 2013 τιμήθηκε από τη Γαλλική Δημοκρατία με τον τίτλο του Ιππότη των Γραμμάτων και των Τεχνών.

 

Γιάννης Καλαβριανός – Μεταξύ δύο πολύ συγκεκριμένων δράσεων

Κάθε Τρίτη 6.30-10.30, για 10 συναντήσεις

(Έναρξη Τρίτη 14 Οκτωβρίου έως Τρίτη 16 Δεκεμβρίου)

 

Το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ηθοποιούς και σπουδαστές δραματικών σχολών που ενδιαφέρονται να εργαστούν στον ενδιάμεσο χώρο αναπαράστασης  και αφήγησης, ο οποίος προκύπτει κατά τη σκηνική μεταφορά γεγονότων και ιστοριών κειμένων, που οι θεατρολόγοι θα κατέτασσαν στο «Ποιητικό θέατρο». 

Υλικό εργασίας θα αποτελέσει το κείμενο και οι ασκήσεις που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των προβών της παράσταση Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες, για το Φεστιβάλ Αθηνών 2010.

 

Γιάννης Καλαβριανός

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1974. Απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. και υποψήφιος διδάκτωρ του ίδιου Τμήματος. Ένας από τους ιδρυτές και ο σκηνοθέτης της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris. Έχει εργαστεί ως γιατρός, ως ηθοποιός για 6 χρόνια στην Πειραματική Σκηνή της ‘Τέχνης’ στη Θεσσαλονίκη, ως βοηθός του Βασίλη Παπαβασιλείου (”Ιφιγένεια εν Ταύροις” του Γκαίτε και  ”Αρχοντοχωριάτης” του Μολιέρου) και του Γιάννη Μόσχου (”Ένα φως για κάθε σκοτάδι” του Άκη Δήμου) και ως σκηνοθέτης στις παραστάσεις: ”Αβελάρδος και Ελοΐζα” (κείμενο και σκηνοθεσία), Φεστιβάλ Αθηνών 2014, Θέατρο του Νέου Κόσμου, ”David’s Formidable Speech on Europe” (κείμενο και σκηνοθεσία) Deutsches Theater Berlin_Autoren Theater Tage Berlin 2013, Kunstfestspiele Herrenhausen Hannover 2014,  ”Άουστρας ή η αγριάδα” της Λένας Κιτσοπούλου, Εθνικό Θέατρο, Tri-bühne Theater_Stuttgard_Germany, Piccolo Teatro _Milan_Italy, Heidelberger   Stückemarkt_Germany, Θέατρο Θησείον, ”Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας” (κείμενο και σκηνοθεσία), Φεστιβάλ Αθηνών 2012, Sarajevo Winter Festival 2014, CSS Teatro Stabile_Udine_Italy, Bios, Θέατρο του Νέου Κόσμου, ΙΕΤΜ Athens 2013, Λευκωσία, Αρχαίο Θέατρο Ηφαιστίας_Λήμνος, Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κομοτηνής, Καβάλας, Πάτρας, Λάρισας, Τήνος, Πάρος, Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς, Θέατρο Αυλαία, ”Συγχώρεσέ με” των Αντώνη και Κωνσταντίνου Κούφαλη , Αναγνώσεις 2011, Εθνικό Θέατρο, ”Παραλογές ή μικρές καθημερινές τραγωδίες” (κείμενο και σκηνοθεσία),Φεστιβάλ Αθηνών 2010, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Bios, Θέατρο Πορεία, περιοδεία σε 22 πόλεις στην Ελλάδα, ”Μήδειας Υλικό” του Χάινερ Μύλερ, Θέατρο Κλειώ_Θεσσαλονίκη , ”Το Πάσχα” (κείμενο και σκηνοθεσία), Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, ”Πρακτόρισσες”  (κείμενο και σκηνοθεσία), Θέατρο του Ήλιου, Πειραματική Σκηνή της ‘Τέχνης’_Θεσσαλονίκη, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης, ”Εγώ είμαι το Θείο Βρέφος!” (κείμενο και σκηνοθεσία), Θέατρο του Νέου Κόσμου, ”Ποιος είναι δίπλα μου;” της Πένυς Φυλακτάκη, Πειραματική Σκηνή της ‘Τέχνης’_Θεσ/νίκη

 

Αγγελική Παπαθεμελή  – 1+1

Κάθε Σάββατο  2 – 6, για 10 συναντήσεις

(Έναρξη Σάββατο 18 Οκτωβρίου έως Σάββατο 20 Δεκεμβρίου)

 

Αντλώντας το υλικό του μέσα από τα ερωτικά ζευγάρια της εργογραφίας του Τσέχωφ, το εργαστήριο θα ερευνήσει μέσα σε δέκα 4ωρες συναντήσεις το συναρπαστικό και απρόβλεπτο πεδίο που ανοίγεται όταν ο Ένας συναντά τον Άλλο. Συνύπαρξη και αλληλεπίδραση ή με τι τρόπους το σώμα, η σκέψη, η πρόθεση, το αίσθημα αφήνονται να επηρεαστούν και να επηρεάσουν, δημιουργώντας μια ξεχωριστή οντότητα, τη σχέση.

 

Το εργαστήριο είναι ανοιχτό σε όλους.

 

Αγγελική Παπαθεμελή

Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Θεατρικού Οργανισμού Μορφές στο Θέατρο Εμπρός (1996) και από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παρακολούθησε για έξι χρόνια μαθήματα αναπνοής και φωνής με τη Μίρκα Γεμεντζάκη και χορού butoh με τον Masaki Iwana. Έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες Δ. Μαυρίκιο, Σ. Λιβαθινό, Ν. Μαστοράκη, Α. Αντύπα, Λ. Βογιατζή, Α. Δανέζη – Knutsen, S. Unkowski, Γ. Κακλέα και Ν. Καμόντο στις παραστάσεις Ο Γυάλινος Κόσμος, Ηλέκτρα, Το Έβδομο Ρούχο, Φρεναπάτη, Ο Γλάρος, Ιβάνοφ, Βρικόλακες, Λαχταρώ, Τόκος, Festen, Ορέστης, Βροχοποιός και Βρώμικες Λέξεις. Το 2009 συνίδρυσε με τον Δ. Ξανθόπουλο την εταιρία θεάτρου PEQUOD και συμμετείχε σε όλες τις παραστάσεις της («Ο Γλάρος» σκ. Δ. Ξανθόπουλος, «Υπόθεση Εργασίας» σκ. Δ. Ξανθόπουλος, «Το Διπλό Βιβλίο» σκ. PEQUOD και «Οι Δυο μας Τώρα» σκ. PEQUOD). Συμμετείχε στις ταινίες «Ακροπόλ» του Π. Βούλγαρη, «Οι Θεατρίνες» του Π. Πορτοκαλάκη, «Μεταμφιεσμένη Γυναίκα» του Κ. Αριστόπουλου, «Ώρες Κοινής Ησυχίας» της Κ. Ευαγγελάκου, «Δυο Γυναίκες» του Β. Γιάτση, «Μικρά Αγγλία» του Π. Βούλγαρη και «Μη με λησμόνει» του Γ. Πατεράκη. Έχει τιμηθεί με το βραβείο «Ελευθερία Σαπουντζή».

 

Βασίλης Νούλας – Περιγραφή εικόνας

Κάθε Κυριακή  2 – 6, για 10 συναντήσεις

(Έναρξη Κυριακή 19 Οκτωβρίου έως Κυριακή 21 Δεκεμβρίου)

 

”Ένα τοπίο μεταξύ στέπας και σαβάνας, ο ουρανός σε μπλε πρωσικό, δύο τεράστια σύννεφα, στερεωμένα σαν μ’ ένα συρμάτινο σκελετό, το αριστερό μεγαλύτερο θα μπορούσε να είναι ένα λαστιχένιο ζώο που ξέφυγε από κάποιο λούνα-παρκ, ή ένα κομμάτι της Ανταρκτικής στο δρόμο της επιστροφής, δεξιά στο τοπίο ένα δέντρο (…)”

Εργαστήριο για τα όρια και τη μελαγχολία της θεατρικής περφόρμανς με αφορμή το εμβληματικό κείμενο του Heiner Müller «Περιγραφή εικόνας». Ποίηση με ευτελή μέσα, queer performance, δύναμη και αδυναμία της σωματικής παρουσίας, αισθητική του γελοίου και αισθητική του υψηλού.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανθρώπους που προέρχονται από διαφορετικά γνωστικά πεδία και έχει πρακτικό, συμμετοχικό χαρακτήρα και στόχο τη δημιουργία μιας περφόρμανς.

 

Βασίλης Νούλας

Ο Βασίλης Νούλας γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1975. Ζει στην Αθήνα και εργάζεται ως σκηνοθέτης με την ομάδα θεάτρου Nova Melancholia. Με το έργο του αποπειράται την εκ νέου προσέγγιση ψηφίδων της ελληνικής και ευρωπαϊκής παράδοσης της «μελαγχολίας», κατασκευάζοντας έτσι σταδιακά την προσωπική του πνευματική γενεαλογία.

Δουλειά του έχει παρουσιαστεί στα: Ελληνικό Φεστιβάλ, Φεστιβάλ Φιλίππων, Βραβεία ΔΕΣΤΕ, Εθνικό Θέατρο, Μπιενάλε της Αθήνας, Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός, BIOS, Six d.o.g.s., Booze, κ.ά.

Σπούδασε θεατρολογία (αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος «Θέατρο και Παραστατικές Τέχνες» του Πανεπιστημίου Paris III – Sorbonne Nouvelle με Υποτροφία του ΙΚΥ) και εικαστικά (αριστούχος απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας). Το τελευταίο του βιβλίο με ποιήματα και πεζά «Μπενελούξ» (2013) κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Γαβριηλίδης. 

 

Δημήτρης Τσιάμης – Η τέχνη του διαλόγου

Κάθε Πέμπτη 6.30-10.30, για 10 συναντήσεις

(Έναρξη Πέμπτη 23 Οκτωβρίου έως Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, 9 συναντήσεις + μία ακόμα που θα αποφασιστεί από κοινού με τον διδάσκοντα και τους συμμετέχοντες)

 

“Σε έναν αληθινό διάλογο και οι δύο πλευρές είναι διατεθειμένες να αλλάξουν” Nhat Hanh

Ποιές δυνατότητες έχουμε να αντιμετωπίσουμε το διάλογο στη σκηνή πέρα από  συζήτηση, ανταλλαγή θέσεων ή σύγκρουση; Να συναντηθούμε με τον ρόλο αλλά και με τον παρτενέρ μας σε μια καλλιτεχνική, υπερβατική σφαίρα;

Ο διάλογος αποκαλύπτει, ο ηθοποιός ανακαλύπτει. Σε κάθε διάλογο υπάρχει η δυνατότητα απελευθέρωσης μιας καινούριας γνώσης για όσους συμμετέχουν σε αυτόν.

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο αφού εξετάσουμε τους διαφορετικούς τύπους διαλόγου που μπορούμε να συναντήσουμε στο θέατρο, θα γνωρίσουμε την μέθοδο ”Η Σφαίρα του Διαλόγου”  -μια νέα μέθοδο προσέγγισης των θεατρικών διαλόγων- μέσα από εξειδικευμένες ασκήσεις, ανάλυση και πρακτική πάνω σε σκηνές από το έργο Τρεις Αδελφές του Α. Τσέχωφ .

Το εργαστήριο απευθύνεται σε ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατρολόγους, σπουδαστές δραματικών σχολών και θεατρικών εργαστηρίων.

 

Δημήτρης Τσιάμης

Ο Δημήτρης Τσιάμης συμμετείχε ως εκπαιδευτής ,σκηνοθέτης και ηθοποιός στην ανάπτυξη της μεθόδου  Η Σφαίρα του Διαλόγου, στo πλαίσιο του διετούς ερευνητικού προγράμματος School of Dialogue, που διοργάνωσε την περίοδο 2009 -2010 ο θεατρικός οργανισμός AKT-ZENT και ο Prof. Dr. Jurij Alschitz.

Απόφοιτος  της σχολής E.A.T.C.- ΑΚΤ ΖΕΝΤ (GITIS Class) Μέλος της Ομάδας Δασκάλων του European Association for Theatre Culture. Συνεργάτης του Dr. Jurij Alschitz από το 2009, στα προγράμματα: “The World Theatre Training Library/ Laboratory”, “The new face of acting teachers”, “Methodika”, “School of Dialogue” κ.α.

Σκηνοθέτης της ομάδας Per- Theater-Formance:2014.Το Κλέφτικο-Μία Τελετουργία,Bios. 2012/13. «Ωραίοι σαν βερολινέζοι», Bios. 2012. «Ο Θεός Κυρίλοφ», Bios Basement. 2011. Μέγας Προφητικός Καζαμίας, Eliart. 2009. «Η γενιά των Κόστια», Θέατρο «Φούρνος». 2008. «Στους Dada Θα  Άρεσε Μια Νύχτα Σαν Κι Αυτή», «Θυρα Τέχνης». 2007. “T.R.as.H.-Think Rubbish As Hope”, Bios. 2005. «Φετίχ», Booze. 2004. «Το χορικό του Χρόνου» – Άδειος Χώρος-Εθνικό Θέατρο.

Επίσης έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις: «Εκείνος που δέχεται χαστούκια», του Λ.Αντρέγιεφ (2012.Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων), «Θέατρο: Μια μηχανή του Χρόνου»-(lecture performance, Θέατρο Εμπρός) Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες R.Palmieri, G.Gotti, Τ.Ράλλη,  Θ.Τσαπακίδη,Μ.Λαμπροπούλου, Ν.Πουλοπούλου κ.α.

 

Διαβαστε επισης

loading...