Όπως φαίνεται η στρατηγική μάρκετινγκ που χρησιμοποίησε στο τελευταίο της δίσκο θα αποτελέσει αντικείμενο μελέτης του Harvard Business School!
To Anaconda της Nicki Minaj σε μια πιο “vintage” version!
Συγκεκριμένα, μελέτη για την καμπάνια της Beyonce θα διδάσκεται ως μέρος του μαθήματος “Strategic Marketing in Creative Industries”. Υπενθυμίζουμε οτι ο δίσκος “BEYONCE” αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία καθώς αρχικά κυκλοφόρησε μόνο στο iTunes, πουλώντας μάλιστα πάνω από 600,000 ηλεκτρονικά αντίτυπά τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του.
Διαβάστε επίσης:Aston Kutcher-Mila Kunis: πως θα ονομάσουν τη κόρη τους;
Εμείς το μάθαμε! Αυτό θα είναι το δώρο που θα κάνει ο Αντώνης Σαμαράς στην Αμάλ Αλαμουντίν!