Η νέα MACH3, με πιο κοφτερές λεπίδες, που είναι καλύτερη από ένα νέο ξυραφάκι μιας χρήσης*, ακόμη και στο 10ο ξύρισμα, γιορτάζει τις αλλαγές στη ζωή ενός άνδρα.
Όταν τα πράγματα αλλάζουν γιατί “Σου Κάνει Κλικ”, το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με το ξύρισμα ενός άνδρα.
28 Ιανουαρίου 2016: Η Gillette® παρουσιάζει τις νέες καινοτομίες στη σειρά ξυριστικών μηχανών MACH3. Οι ξυριστικές μηχανές MACH3 και MACH3 Turbo επανασχεδιάστηκαν με πιο κοφτερές λεπίδες για να προσφέρουν βαθύτερο ξύρισμα, χωρίς ερεθισμούς (συγκριτικά με τα ξυραφάκια μιας χρήσης). Οι νέες ξυριστικές μηχανές MACH3 είναι καλύτερες από ένα νέο ξυραφάκι μιας χρήσης*, ακόμη και στο 10ο ξύρισμα. Για να ενισχύσει περαιτέρω την εμπειρία του ξυρίσματος, η Gillette® λανσάρει και το νέο gel ξυρίσματος MACH3, που δημιουργεί πιο πλούσιο και κρεμώδη αφρό για μεγαλύτερη προστασία ενάντια στους ερεθισμούς του επιδερμίδας.
Επιπλέον, σύμφωνα με τα αποτελέσματα παγκόσμιας έρευνας, η Gillette® επιβεβαιώνει την τάση των ανδρών να αλλάζουν βασικές πτυχές της ζωής τους σε μια στιγμή, γιατί απλά «Σου Κάνει Κλικ». Η καμπάνια «Σου Κάνει Κλικ» της Gillette®, είναι εμπνευσμένη από αυτές τις ιδιαίτερες στιγμές που κάνουν «κλικ» στη ζωή των ανδρών, τις οποίες γιορτάζει με τη νέα και βελτιωμένη σειρά MACH3 που αποτελεί το σημείο αλλαγής στη μέχρι τώρα διαδικασία ξυρίσματος για τους άνδρες.
Στη «μάχη» για ένα βαθύ ξύρισμα έναντι των ερεθισμών, οι άντρες δεν είναι συνήθως οι μεγάλοι νικητές. Οι επανασχεδιασμένες ξυριστικές μηχανές MACH3 έρχονται για να αντιμετωπίσουν αυτή την πρόκληση. Η ανανεωμένη σειρά MACH3 περιλαμβάνει:
• MACH3 Turbo:
o Πιο κοφτερές λεπίδες με 30% περισσότερη δύναμη κοπής
o Η πρώτη ξυριστική μηχανή MACH3 με διάφορετικούςς σχεδιασμούς στις λεπίδες, κάθε λεπίδα για διαφορετικό σκοπό
o Νέo gel bar με 30% μεγαλύτερη λιπαντική ταινία, για να γλιστρά εξαιρετικά άνετα
• MACH3: ανανεωμένες DuraComfort λεπίδες
• MACH3 Περιποίηση Ξυρίσματος (Gel & Αφρός): Βελτιωμένη φόρμουλα για πιο πλούσιο αφρό
Αυτή η αναβάθμιση της σειράς MACH3 φέρνει την αλλαγή στο ξύρισμα. Η Gillette® επιστρατεύει το χιούμορ και ανακαλύπτει αυτές τις στιγμές στις ζωές των ανδρών, τις στιγμές που όλα αλλάζουν γιατί απλά «σου κάνει κλικ». Άλλοτε σε μικρότερο βαθμό και άλλοτε σε μεγαλύτερο, κάθε άνδρας βιώνει τέτοιου είδους στιγμές που σηματοδοτούν την ώρα για αλλαγές.
«Κάθε άντρας έχει στιγμές που όλα αλλάζουν γιατί απλά «σου κάνει κλικ». Για κάποιους μπορεί να είναι απλά, αστεία, καθημερινά επιτεύγματα, ενώ για κάποιους άλλους μεγαλύτερα, σημαντικά γεγονότα», δήλωσε η Μαρίλια Τόμπρα, Brand Manager της Gillette για την Νοτιοανατολική Ευρώπη. “Η νέα επανασχεδιασμένη σειρά MACH3 είναι το επόμενο βήμα στο ξύρισμα ενός άντρα. Είναι αυτού του είδους η στιγμή που τον κάνει να κοιτάξει στο παρελθόν και να σκεφτεί “Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ξυριζόμουν έτσι μέχρι τώρα!”».
Το προϊόν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα από την 1η Φεβρουαρίου, 2016.
Απολαύστε το video της νέας MACH3 στο παρακάτω link: https://www.youtube.com/watch?v=Atkc9WoU58Y&list=PLc4qBXWBl4CcHDou5hPsBLZO-Mxb3seAB&index=1
Σχετικά με τη Gillette
H Gillette, για πάνω από 110 χρόνια, προσφέρει τεχνολογία ακριβείας και απαράμιλλη απόδοση προϊόντος, βελτιώνοντας τη ζωή περισσότερων από 800 εκατομμυρίων ανδρών σε όλο τον κόσμο. Από το ξύρισμα και την περιποίηση του δέρματος, η Gillette προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των ξυριστικών μηχανών, pre-shave (gel, αφρός) και after shave. Για περισσότερες πληροφορίες και τα τελευταία νέα για τη Gillette, επισκεφθείτε http://www.gillette.gr
Σχετικά με την Procter & Gamble:
H P&G αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η Εταιρία κατέχει ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκια κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®. Η P&G επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.pg.com για τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.