Home AGENDA ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ L’OREAL BRANDSTORM 2016!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ L’OREAL BRANDSTORM 2016!

0
252

Ο Όμιλος L’Oréal ξεκινά και για το 2016 το Brandstorm, τον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, που μέχρι σήμερα έχει προσελκύσει από όλο τον κόσμο πάνω από 80.000 συμμετέχοντες μέσα σε 24 χρόνια!

Ποιοι συμμετέχουν:

Οι συμμετέχοντες, πρέπει να είναι προπτυχιακοί φοιτητές (είτε στο τελευταίο είτε στο προτελευταίο έτος των σπουδών τους), από την ίδια σχολή, και να δηλώσουν συμμετοχή σε ομάδες των τριών ατόμων.

Ποιος είναι ο στόχος:

Η ομάδα των τριών ατόμων αναλαμβάνει υποθετικά τη θέση ενός International Marketing Director της L’Oréal και ξεκινά ένα «ταξίδι» στο χώρο του marketing και της καινοτομίας, πάντα με την υποστήριξη των στελεχών της Εταιρίας L’OREAL Hellas.

Πώς διαγωνίζονται οι φοιτητές;

Οι ομάδες διαγωνίζονται αρχικά σε εθνικό επίπεδο, ώστε να επιλεγεί μια ομάδα που εκπροσωπεί την κάθε χώρα στους παγκόσμιους τελικούς στο Παρίσι.

Ποιο είναι το έπαθλο;

Το πρώτο βραβείο, παγκοσμίως, είναι ένα ταξίδι αξίας €10.000, το δεύτερο €5000, και το τρίτο βραβείο είναι ένα ταξίδι €2500.

Σε ποιο τομέα διαγωνίζονται οι φοιτητές;

Για το 2016, για πρώτη φορά, το L’Oréal Brandstorm επικεντρώνεται στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο του φαρμακείου και τη μάρκα της La Roche-Posay.

Τι πρέπει να προετοιμάσουν οι διαγωνιζόμενοι;

Οι φοιτητές απ’ όλο τον κόσμο, θα πρέπει να προτείνουν μια καινοτόμα ιδέα για τη μάρκα της La Roche-Posay, και συγκεκριμένα για το κοινό 15-25 ετών! Για πρώτη φορά, όλες οι νέες ιδέες των φοιτητών θα πρέπει να βασίζονται αποκλειστικά σε digital μέσα!

Ποιο είναι το όφελος των φοιτητών που συμμετέχουν στο Brandstorm;

Το Brandstorm δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές να μετατρέψουν τη θεωρία που διδάσκονται σε πράξη, να προτείνουν δημιουργικές ιδέες, να αναπτύξουν τις αναλυτικές τους ικανότητες και να μάθουν την αγορά των καλλυντικών προϊόντων.

Είναι μέσο προσέλκυσης ανθρώπινου δυναμικού για τη L’Oréal;

Για τoν Όμιλο L’Oréal, το Brandstorm είναι ένα σημαντικό εργαλείο επιλογής ανθρώπινου δυναμικού. Δίνει την ευκαιρία να αξιολογηθούν από κοντά υποψήφιοι και να εντοπιστούν ταλαντούχοι φοιτητές. Κάθε χρόνο, η L’Oréal προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 φοιτητές μέσω του διαγωνισμού.

Ποια είναι η σημασία του Brandstorm για την Ελλάδα;

Στην Ελλάδα συμμετέχουμε στο Brandstorm από το 2003, και οι φοιτητές μας έχουν διακριθεί ήδη αρκετές φορές σε παγκόσμιο επίπεδο! Το 2011 η ομάδα μας έλαβε το ειδικό βραβείο της καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής, το 2013, τη δεύτερη θέση παγκοσμίως, ανάμεσα σε 45 χώρες καθώς και το Βραβείο Κοινού, ενώ το 2014, το Βραβείο Κοινού. Στην Ελλάδα, τα τελευταία έτη, πάνω από 30 φοιτητές έχουν συνεργαστεί με την Εταιρία μας, ξεκινώντας από το Brandstorm!

Επισκεφτείτε το site του διαγωνισμού για να μάθετε περισσότερα και να δηλώσετε συμμετοχή! http://www.brandstorm.loreal.com

Πληροφορίες για τη L’Oréal

Η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά εδώ και περισσότερα από 105 χρόνια. Διαθέτοντας ένα μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιο αποτελούμενο από 32 διαφορετικές και συμπληρωματικές μάρκες, ο Όμιλος κατέγραψε πωλήσεις ύψους 22,5 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2014 και απασχολεί 78.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία καλλυντικών προϊόντων στον κόσμο, η L’Oréal δραστηριοποιείται σε όλα τα δίκτυα διανομής: καταστήματα ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολογήτων ειδών και επώνυμα καταστήματα λιανικής.

Το τμήμα έρευνας και καινοτομίας, καθώς και μια αποκλειστική ερευνητική ομάδα 3.600 ατόμων, βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της L’Oréal και εργάζονται για να ικανοποιούν τις επιθυμίες ομορφιάς σε όλο τον κόσμο και να προσελκύσουν ένα δισεκατομμύριο νέους καταναλωτές τα προσεχή χρόνια. Η νέα δέσμευση βιωσιμότητας της L’Oréal για το 2020 “Sharing Beauty with All” θέτει φιλόδοξους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. www.loreal.com

Στην Ελλάδα η L’Oréal (L’Oréal Hellas), δραστηριοποιείται από τη δεκαετία του ’80 και κατέχει την πρώτη θέση στον Κλάδο Καλλυντικών. Με τζίρο που ξεπέρασε τα 110 εκατομμύρια ευρώ το 2014, προσφέρει στους ‘Έλληνες καταναλωτές προϊόντα με τεχνολογίες αιχμής μέσα σε ένα πλαίσιο επιχειρηματικής ηθικής και αειφόρου ανάπτυξης.