Από την εποχή που έκανε την πρώτη του ατομική έκθεση τέχνης το 1961, ο Βρετανός ζωγράφος και εικονογράφος John Holmes έχει πάει σε άλλα επίπεδα το μυαλό των φαν του με την ευφάνταστη λήψη του σε τέρατα και άλλους κατασκευαστές χάος.
Αφού εξάσκησε έντονα την τεχνική του στις αρχές της δεκαετίας του ’60, λίγα χρόνια αργότερα ο Holmes βρέθηκε να εργάζεται σχεδόν συνεχώς δημιουργώντας έργα τέχνης για κάθε είδους εκδόσεις, όπως το Playboy και το γυναικείο περιοδικό της Νορβηγίας.
Αργότερα, ο Holmes θα συνδεόταν με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της βρετανικής εκδοτικής εταιρείας Granada Books και οι ιδιαίτερες (ghoul-δαιμονικές) απεικονίσεις του θα χρησιμοποιούσαν ευρέως τίτλους από συγγραφείς όπως οι H.P. Lovecraft, Samuel Beckett, Thomas Pynchon και ίσως το πιο γνωστό στο εξώφυλλο της έκδοσης του 1970 του βιβλίου του Germaine Greer, The Female Eunuch.
Ο κρεμάμενος γυναικείος κορμός του Holmes για το βιβλίο του Greer προηγήθηκε του ανησυχητικού έργου του που περιείχε τo cover του άλμπουμ, το άνοιγμα και το back της Τελετής: An Electronic Mass – η συνεργασία με τη ροκ μπάντα Spooky Tooth και του γαλλικού παραγωγού ηλεκτρονικής μουσικής, Pierre Henry.
Αρχικά, το έργο του Holmes ήταν πολύ πιο αφηρημένο – σε μια έντονη αντίθεση με το περίεργο ρεαλιστικό έργο του που αργότερα τον έκανε διάσημο. Η τέχνη του χρησιμοποιήθηκε επίσης ευρέως και στη δημοφιλή σειρά The Fontana Book of Great Horror Stories.