Home BLOGS Web Progress Workshop στο Bios Ρομάντσο

Web Progress Workshop στο Bios Ρομάντσο

0
524

Τα Social Media έχουν εισβάλλει ορμητικά στον χώρο των επιχειρήσεων, ο τρόπος διαφήμισης αλλάζει, το Web Marketing πλέον είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

Μαζί αλλάζει και βελτιώνεται συνεχώς ο τρόπος δημιουργίας διαφημίσεων στο Facebook.

Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί λίγα χρόνια πριν, όταν ξεκίνησε το Facebook να παρέχει την δυνατότητα δημιουργίας και προβολής διαφημίσεων, ότι θα φτάναμε σε ένα σημείο να μπορούμε να δημιουργήσουμε διαφήμιση η οποία θα απευθύνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο και στοχευμένο κοινό.

Το μεγάλο πλήθος των διαφημίσεων και η ευκολία με την οποία δημιουργούνταν από τον μέσο χρήστη έφερε το Facebook Pixel το οποίο πραγματικά φέρνει σαρωτικές αλλαγές στον χώρο του Facebook Marketing.

Η εποχή της απλής διαφήμισης “boost a post” επιλέγοντας ηλιακιακό κοινό, τόπο διαμονής και ενδιαφέροντα έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Πλέον μια διαφήμιση στο Facebook για να είναι επιτυχημένη πρέπει υποχρεωτικά να κάνει χρήση ο δημιουργός της, του Facebook Pixel και των Custom Audiences. Και πρέπει η διαφήμιση αυτή να έχει δημιουργηθεί είτε μέσα από τον Ads Manager είτε μέσα από τον Business Manager.

Η Web Progress διοργανώνει το πρώτο στην Ελλάδα workshop το οποίο θα περιέχει τις πιο κάτω θεματικές:

  1. Facebook Ads Manager & Power Editor

  2. Facebook Business Manager

  3. Facebook Pixel

  4. Custom Audiences

Το workshop θα είναι διαδραστικό και ο κάθε εκπαιδευόμενος.

  • Θα δημιουργήσει μέσα από τον Ads Manager το Facebook Pixel.

  • Θα δημιουργήσει Custom Conversions.

  • Θα δημιουργήσει custom audience (δηλαδή κοινό στο οποίο θα απευθύνεται η διαφήμιση στο Facebook) χρησιμοποιώντας customer file (λίστα mail πελατών/χρηστών της ιστοσελίδας του) αλλά και website traffic (λίστα ανθρώπων που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα του – εφόσον διαθέτει ιστοσελίδα).

  • Θα επεξεργαστεί (προσθήκη/αφαίρεση/αλλαγή κύριου) τους τρόπους πληρωμής.

  • Θα δημιουργήσει διαφήμισεις και καμπάνιες διαφορετικών τύπων οι οποίες θα προβληθούν σε facebook ή/και σε instagram και οι οποίες θα βασίζονται στο Facebook Pixel και στα Custom Audiences.

Κατά την διάρκεια του workshop.

Θα δούμε τις διαφορές ανάμεσα στον Ads Manager, στον Business Manager και στον Power Editor.

Θα δούμε πώς εγκαθίσταται το Facebook Pixel σε μια ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα (wordpress, joomla, opencart).

Θα μάθουμε όλες τις νέες λειτουργίες του Ads Manager και του Business Manager με στόχο να δημιουργούμε διαφημίσεις με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή στο workshop είναι, ο εκπαιδευόμενος:

  1. Να διαθέτει laptop.

  2. Να διαθέτει προσωπικό λογαριασμό στο Facebook αλλά και επαγγελματική σελίδα (facebook page) στο Facebook.

Το workshop θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018 (11πμ – 5μμ), στο πολιτιστικό κέντρο Bios ΡΟΜΑΝΤΣΟ, στην Αθήνα (Αναξαγόρα 3-5).

Η διδασκαλία του workshop θα γίνει από εκπαιδευτή πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ.

Μετά το τέλος του workshop θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.

Κόστος workshop: 60€ + ΦΠΑ

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.