ΥΠΟΘΕΣΗ!
Ο βρικόλακας Ζανό φτάνει για πρώτη φορά στην Αθήνα του 1984, όπου στην ντίσκο Ζαρντόζ θα συναντήσει μια γοητευτική πόρνη κι έναν Νορβηγό ντίλερ. Μαζί τους θα αναλάβει μια ύποπτη δουλειά, η οποία θα τον οδηγήσει στα έγκατα της Πάρνηθας και στην αποκάλυψη ενός επικίνδυνου μυστικού.
Κι άλλες εικόνες απ’ το στοιχειωμένο σπίτι του Guillermo del Toro
Ας σχολιάσουμε λίγο… Ο Βεσλεμές, γνωστός και ως μουσικοσυνθέτης Felizol, διαθέτει πρωτότυπες ιδέες και ένα καλοδεχούμενο κινηματογραφικό θράσος, διασταυρώνοντας τις βιντεοταινίες του Μάρκου Λεζέ (και τον ίδιο) με cool νικολαϊδικές ατάκες, τις b-movie αναφορές με την πασοκική Ελλάδα του ’80 και μια ρετρό νοσταλγία με μια μετα-πανκ αισθητική. Χάνει όμως την μπάλα (και τον αφηγηματικό ρυθμό) όταν η ταινία του παίρνει τα βουνά και καταλήγει σε μια σοβαροφανή πολιτικοκοινωνική αλληγορία.
Διαβάστε επίσης:
Ούτε στον Sam Raimi δεν άρεσε το «Spider-Man 3»
Τα εκπληκτικά credits του Boxtrolls μας δείχνουν τι δουλειά χρειάζονται για ένα stop-motion