Ελάχιστες γυναίκες θέλουν τελικά να μυρίζουν σαν την Jennifer Aniston. Έτσι εξηγούνται οι χαμηλές πωλήσεις
του «Jennifer Aniston: The Debut», του πρώτου αρώματος που κυκλοφόρησε η διάσημη ηθοποιός με την υπογραφή της.Σύμφωνα με το περιοδικό «Now», η έλλειψη ενδιαφέροντος από τους καταναλωτές αποδίδεται στην έλλειψη διαφήμισης από πλευράς της σταρ, καθώς μετά το λανσάρισμα του αρώματος πριν από μερικούς μήνες στα Ηarrods στο Λονδίνο, η ηθοποιός δεν ασχολήθηκε καθόλου με την περαιτέρω προώθησή του, καταστρέφοντας έτσι τις όποιες πιθανότητες επιτυχίας του. Κανένας δεν ήξερε πού μπορεί να το βρει, και τώρα πια, έχει χαθεί κάθε ενδιαφέρον για αυτό.Σύμφωνα, πάντως, με τους ειδικούς του marketing ο περισσότερος κόσμος έχει την εντύπωση ότι η Aniston- και επομένως και το άρωμά της- αποπνέει καθαριότητα μόνο και τίποτε άλλο, όμως αυτό δεν αρκεί για να κάνει τις γυναίκες να το λατρέψουν.