Και ποιός δεν θυμάται, και ποιός δεν συνεχίζει τόσα χρόνια μετά να την παρακολουθεί όποτε παίζει σε επανάληψη κάποια από τις ταινίες που πρωταγωνιστεί, ποιά κοπέλα σήμερα που αγαπάει το vintage δεν έχει λατρέψει το στύλ της;;
Η Audrey Hepburn, ηθοποιός Αγγλικής– Ολλανδικής καταγωγής είναι από τις πιο φημισμένες του 20ού αιώνα, έχει βραβευτεί με όσκαρ, τόννυ, έμμυ και γκράμι, ενώ είναι από τα λιγοστά ονόματα που έχουν κερδίσει και τα τέσσερα βραβεία. Την έχουμε δεί σε πολλές μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές, αλλά και στο Μπρόντγουεϊ. Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου την κατέταξε στην τρίτη θέση της λίστας των μεγαλύτερων γυναικών σταρ όλων των εποχών.
Από το 1986 έως και το θάνατό της το 1993 υπηρέτησε ως Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNICEF και τιμήθηκε με το Προεδρικό Μετάλλιο της Ελευθερίας για το έργο της.
Το 1990 το περιοδικό People την κατέταξε ανάμεσα στους πενήντα ομορφότερους ανθρώπους όλου του κόσμου. Δεν υπήρξε ποτέ μαθήτρια σε κάποια δραματική σχολή, κι όμως κατάφερε να σταθεί δίπλα σε μεγάλους κινηματογραφικούς στάρ του σινεμά και έκλεψε με ευκολία το φως των προβολέων από τους παρτενέρ της. Το πέρασμά της από τις κινηματογραφικές οθόνες την κατέστησε χαρισματική πρωταγωνίστρια, αλλά και πριγκίπισσα του στυλ και της φινέτσας.
Το φαινόμενο της Audrey Hepburn αναδεικνύεται από τη ταινία Breakfast at Tiffany’s. Μια ταινία που πολλές ηλικίες αγάπησαν και μια ταινία που ακόμα αγαπάμε όλοι. Η ταινία αποτελεί την μεταφορά του best seller συγγραφέα Truman Capote στην μεγάλη οθόνη. Ο σκηνοθέτης Blake Edwards δεν δίστασε να παραποιήσει το πάρα πολύ σκοτεινό μυθιστόρημα. Από μια πόρνη πολυτελείας η Holly μετατρέπεται σε ένα ανέμελο κορίτσι, γεμάτο πάθος και ανίκανο να μπει στο χρυσό κλουβί, για το οποίο οι επίδοξοι μνηστήρες την προορίζουν. Το αδιέξοδο φινάλε του μυθιστορήματος δίνει τη θέση του σε ένα happy end.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Truman Capote δεν ήθελε την Audrey για τον πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά την Mairylin Monroe καθώς ήταν και μούσα του. Μετά από πολλές πιέσεις όμως κατάφεραν να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα της ταινίας και η Audrey κατάφερε να γίνει η μητέρα όλων των ρομαντικών κομεντί και πηγή έμπνευσης για αμέτρητους μετέπειτα σκηνοθέτες.
Μια ταινία που είναι διαταγή να ερωτευτούμε… Μια σκηνή με τους δύο πρωταγωνιστές και με τον γάτο της Holly μέσα στη βροχή αρκεί για να σε “κόψει στα δύο“.
Ενώ το Moonriver με την Audrey να κάθεται στο παράθυρό της αγκαλιά με μια κιθάρα είναι μια σκηνή που αναμφισβήτητα έχει μείνει χαραγμένη στις μνήμες μας…
Η Audrey μέσα από τον ρόλο της Holly στο Breakfast at Tiffany’s έγινε ένας χαρακτήρας σύμβολο του Αμερικανικού Κινηματογράφου για τον 20ό αιώνα. Όταν ρωτήθηκε για την πρόκληση του ρόλου, η ίδια απάντησε: “Είμα εσωστρεφής. Το να υποδυθώ ένα εξωστρεφές κορίτσι ήταν το δυσκολότερο πράγμα που έκανα ποτέ“. Στην ταινία φορούσε μοδάτα ρούχα που σχεδίασε η ίδια από κοινού με τον Ζιβενσύ και πρόσθεσε ξανθιές ανταύγειες στα καστανά μαλλιά της, εμφάνιση που διατήρησε και εκτός οθόνης. Οι αμφιβολίες που έτρεφε η Audrey για τις επιδόσεις της στο ρόλο της απέδιδε και στο ότι ποτέ δεν διδάχτηκε υποκριτική και ζήλευε ανοιχτά του ηθοποιούς της Μεθόδου. Παρ’ όλα αυτά ο Billy Wilder είχε δηλώσει “Αυτό που πραγματικά χρειάζεται για να γίνει κάποιος σταρ, είναι ένα επιπλέον προσόν, κάτι που ο Θεός δίνει ή δεν δίνει. Γεννιέσαι με αυτό, δεν μπορείς να το σπουδάσεις. Ο Θεός φίλησε, λοιπόν, το μάγουλο της… και νάτη!“