Νέα κινηματογραφική βδομάδα γεμάτη από νέες ταινίες στα σινεμά.
Το «Snowden» του Oliver Stone διηγείται τη πρόσφατη συγκλονιστική ιστορία ενός ανθρώπου που αποφάσισε να αποκαλύψει το παιχνίδι που παίζουν οι μυστικές υπηρεσίες εις βάρος του κόσμου. Δυστυχώς η ταινία είναι απλά καλή και όχι αντάξια της ιστορίας της, δεν ισχύει το ίδιο για τον Joseph Gordon-Levitt που δίνει ρεσιτάλ στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Snowden.
Στο «A Monster Calls» ο Liam Neeson μεταμορφώνεται σε τέρας που όμως δεν είναι και τόσο τρομακτικό καθώς βοηθάει ένα μικρό αγόρι σε μια δύσκολη γι’ αυτό περίοδο.
Στο «Blood Father» με τον Mel Gibson η 17χρονη Lydia είναι ο στόχος ενός ανελέητου ανθρωποκυνηγητού. Ο φίλος της είναι έμπορος ναρκωτικών και την έχει παγιδέψει σε μια πλεκτάνη εξαιτίας της οποίας ένα καρτέλ ναρκωτικών την αναζητά παντού γιατί θεωρεί ότι έχει κλέψει χρήματα. Ο μοναδικός της σύμμαχος είναι ο πατέρας της.
Στο «Trolls» που έρχεται στη χώρα μας αποκλειστικά μεταγλωττισμένο μετά από μια εισβολή στο χωριό των Ευχούληδων, η Πόπη, ο πιο χαρούμενος Ευχούλης που γεννήθηκε ποτέ, και ο γκρινιάρης Κλωνάρης ξεκινούν ένα ταξίδι με στόχο την διάσωση των φίλων τους.
Το «Under the Shadow» μας αποδεικνύει πως υπάρχει καλός τρόμος εκτός του Hollywood και πως δραματικά ρεαλιστικά γεγονότα μπορούν να γίνουν πηγή έμπνευσης για κάτι περισσότερο από μια κοινωνική/δραματική ταινία.
Στο «Alone in Berlin» στη Γερμανία του 1940 μετά τον θάνατο του μοναχογιού τους σε μια μάχη του πολέμου, ο Όττο και η Άννα Κουάνγκελ αποφασίζουν να αντισταθούν στον Χίτλερ και τους Ναζί.
Στο «I, Daniel Blake» ένας 59χρονος ξυλουργός από το Newcastle. Για πρώτη φορά μετά από ένα βαρύ καρδιακό επεισόδιο, θα χρειαστεί τη βοήθεια της πολιτείας για να ζήσει, όμως η γραφειοκρατία τον οδηγεί σε αδιέξοδο. Μέσα από την περιπέτεια αυτή, διασταυρώνεται με μια ανύπαντρη μητέρα και τα δύο παιδιά της.
Τέλος στο «Aferim!» το 1835 ένας αστυνομικός και ο γιος του διασχίζουν τη ρουμανική ύπαιθρο, αναζητώντας έναν τσιγγάνο σκλάβο που κατηγορείται πως πλάνεψε τη γυναίκα του τοπικού άρχοντα. Αυτός ο δημόσιος υπάλληλος με υπερβολικό ζήλο, που θυμίζει σερίφη βγαλμένο από οπερέτα, οργώνει με το άλογό του τα άγρια Βαλκάνια και δεν χάνει ευκαιρία να μαθαίνει στο βλαστάρι του το νόημα της ζωής.