Η πασχαλινή βδομάδα φέρνει νέες δυνατές ταινίες στα σινεμά.
Η ταινία που δεν πρέπει να χάσετε είναι το «A Quiet Place» του John Krasinski, που εκτός του ότι σκηνοθετεί, πρωταγωνιστεί κιόλας με την σύζυγο του Emily Blunt, σε ένα θρίλερ που καθηλώνει. Στο Quiet Place οποιοσδήποτε ήχος μπορεί να οδηγήσει στον θάνατο, και ο κίνδυνος για θόρυβο υπάρχει παντού. Και τόσο αγχωτικό είναι το φιλμ που ακόμα κι όταν θέλεις να αντιδράσεις να φωνάξεις “μη, πρόσεχε” λες και θα σ’ ακούσουν μέσα απ’την οθόνη, καταλήγεις να αντιδράς μόνο με κινήσεις γιατί δεν μπορείς να μιλήσεις παρακολουθώντας το «A Quiet Place». Ελπίζουμε και σ’ άλλες τέτοιες σκηνοθετικές δουλειές από τον Krasinski.
Στο «Game Night» Κάθε εβδομάδα, ο Μαξ και η Aνι είναι πιστοί στο εβδομαδιαίο ραντεβού τους για επιτραπέζια παιχνίδια με φίλους. Αυτή τη φορά όμως, ο Μπρουκς, ο χαρισματικός αδερφός του Μαξ, βάζει πολύ ψηλά τον πήχη: τους προσκαλεί να πάρουν μέρος σ’ ένα παιχνίδι μυστηρίου γεμάτο δολοφονίες, κακοποιούς, ομοσπονδιακούς πράκτορες, όπου τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και παιχνιδιού δεν είναι τόσο ευδιάκριτα… Όπως, για παράδειγμα, όταν ο Μπρουκς πέφτει θύμα απαγωγής…
Στο «Tesnota» η 24χρονη Ιλάνα εργάζεται στο γκαράζ του πατέρα της. Eνα απόγευμα, έχουν μαζευτεί οικογένεια και φίλοι για να γιορτάσουν τον αρραβώνα του μικρού της αδερφού, Ντέιβιντ. Το ίδιο βράδυ το νεαρό ζευγάρι χάνεται και φτάνει στην πόρτα της οικογένειας ένα σημείωμα για λύτρα. Σ’ αυτή την κλειστή κοινότητα Εβραίων, η ανάμειξη της αστυνομίας είναι εκτός συζήτησης…
Στο «Directions» Σε συνάντηση με τον τραπεζίτη του, ένας ιδιοκτήτης-οδηγός ταξί διαπιστώνει ότι θα πρέπει να δωροδοκήσει προκειμένου να λάβει το δάνειο που ζητά. Όμως ο ίδιος θέλει να παραμείνει ένας έντιμος άνθρωπος. Το συμβούλιο δεοντολογίας που εξέτασε την καταγγελία του, δεν δείχνει να συμμερίζεται την εντιμότητά του και ζητά επίσης το δικό του μερίδιο στη δωροδοκία! Σε απελπιστική οργή, πυροβολεί τον τραπεζίτη και έπειτα τον εαυτό του. Το συμβάν αυτό προκαλεί μια μεγάλη εθνική συζήτηση σχετικά με το πώς η απελπισία έχει καταβάλει την κοινωνία.
Στο «Barbara» μια ηθοποιός, η Μπριζίτ, παίζει την Μπάρμπαρα σε μια ταινία της οποίας τα γυρίσματα ξεκινούν σύντομα. Η Μπριζίτ δουλεύει τον χαρακτήρα της, τα τραγούδια και τις μελωδίες της, τη μίμηση των κινήσεων και τα λόγια της. Ο χαρακτήρας μεγαλώνει μέσα της και την καταλαμβάνει, ώσπου κανείς δεν μπορεί να ξεχωρίσει την ηθοποιό από τον χαρακτήρα.
Τέλος, στο «Rabbit School» Ο Μαξ, ένα πονηρό κουνέλι της πόλης, παγιδεύεται σε μια απομονωμένη Σχολή Πασχαλινών Κουνελιών που βρίσκεται στο δάσος. Η σχολή απειλείται από μια συμμορία αλεπούδων που σκοπό έχει να κλέψει το πολύτιμο Χρυσό Αυγό και να καταστρέψει το Πάσχα.