Home MEDIA H σκληρή κριτική της Αφροδίτης Γραμμέλη στο Δια Ταύτα του Λάκη Λαζόπουλου… “καλύτερα να λέγεται Δια κλαύτα”…

H σκληρή κριτική της Αφροδίτης Γραμμέλη στο Δια Ταύτα του Λάκη Λαζόπουλου… “καλύτερα να λέγεται Δια κλαύτα”…

0
235

Αν νόμιζε κανείς ότι από την πένα της Αφροδίτης Γραμμέλη θα ξέφευγε ποτέ ο Λάκης κάνετε μεγάλο λάθος… Μεγάλο αφιέρωμα-θάψιμο του επεφύλασσε λίγο πριν κλείσει ο Φλεβάρης… Η γνωστή τηλεκριτικός δεν χαρίστηκε καθόλου και έστησε στον τοίχο τον Λάκη, το Δια ταύτα και το Τσαντίρι του!

Λίγο πριν περάσουμε στην επόμενη φάση του “The voice” δείτε εδώ πως έχουν διαμορφωθεί οι τέσσερις ομάδες!

«Οξυδερκής, μαχητικός, αφουγκραζόταν τις τάσεις και τις αγωνίες της κοινωνίας και με τρόπο μοναδικό τις μετουσίωνε σε τέχνη. Κάπως έτσι ήλθαν οι ‘Μήτσοι’, κάπως έτσι γεννήθηκε το ‘Τσαντίρι’, κάπως έτσι στήθηκαν οι επιθεωρήσεις του. Πέλεκυς η γλώσσα του, αστραπιαία τα αντανακλαστικά του, απερίγραπτη η δυναμική της επιρροής του. Η ατάκα του διαδιδόταν παντού, ο τύπος των ηρώων του γινόταν μίμηση μέσα σε μία μέρα, το κείμενό του ήταν πρότυπο σύλληψης. α χρόνια πέρασαν και ο Λάκης έγινε φίρμα μεγάλη. Άφησε την πλατεία και έστρεψε το βλέμμα στην πολιτική. Τουλάχιστον το μισό. Γιατί το άλλο μισό αλληθωρίζει σταθερά στα παραστρατήματα της Αριστεράς. Ο Λάκης άρχισε να βλέπει τους ίδιους εχθρούς στους εφιάλτες του και να τους κουβαλάει και στο πλατό: τον Αλέξη Κούγια, τη Μιμή Ντενίση και εσχάτως τους δημοσιογράφους. Το αστείο εξατμίστηκε και περιορίστηκε στην αγανάκτηση και στο χωρατό των επισκεπτών της λαϊκής αγοράς πασπαλισμένο με πιπεράτο ανάθεμα. Βίντεο χιλιοπαιγμένα, διδάγματα, συμπεράσματα και μπόλικος λαϊκισμός. Τηλεοπτική συμπόνια για τους αδύναμους από κάποιον που υποστηρίζει ότι τους καταλαβαίνει. Εξ αποστάσεως, βέβαια. Γιατί πώς να νιώσεις την αγωνία του άλλου όταν εσύ δεν έχεις καμία; Πώς να συντονιστείς με μια γενιά που βρίσκεται πλέον τόσο πίσω σου και τόσο μακριά σου; Και πώς να παραμερίσεις το ‘εγώ’ σου, το οποίο ψήλωνε όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να θεωρείς πως μπορείς να κάνεις ταυτόχρονα τόσο μα τόσο πολλά πράγματα. Το ‘Διά ταύτα’ θα μπορούσε να τιτλοφορείται ’«Διά κλαύτα’ και ο οδυρμός να αφορά την κακοποίηση των ‘Μήτσων’, την κόπωση και τη γερασμένη ορμή τους. Το ‘Αλ Τσαντίρι’ του πια θυμίζει στοιχειωμένο από τις εμμονές σπίτι. Με γλώσσα που επαναλαμβάνει τις ίδιες κατηγορίες για τα ίδια πρόσωπα αλλά γλιστράει στα του οίκου μας. Άλλωστε είναι σαφές πια πως για όλα φταίνε οι άλλοι και φυσικά οι δημοσιογράφοι. Όπως είναι σαφές ότι το σχόλιο πλέον γίνεται πάνω σε αποσπασματικές τηλεοπτικές εικόνες και όχι στη ζωή που συνήθιζε να αφουγκράζεται ο Λάκης Λαζόπουλος. ‘Ο,τι όμως δεν έχει ζωή και δεν πηγάζει από τη ζωή δείχνει ξεψυχισμένο. Όχι μόνο στην τηλεόραση».

31χρονος υπέρβαρος, έκανε σεξ για πρώτη φορά με την κοπέλα του και την έστειλε στο νοσοκομείο γιατί…