Ο Alpha, στο πλαίσιο της δράσης του στο κομμάτι της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, εγκαινιάζει το microsite στο οποίο θα φιλοξενούνται, ανά περίσταση, συνέργειες με οργανώσεις που σαν άξονα δραστηριότητας έχουν την προσφορά στην κοινωνία.
Στο ελληνικό “The Voice” μέχρι και…Τεξανό έχουν!
Η έναρξη της ενέργειας γίνεται σε συνεργασία με την Greenpeace με αφορμή την εκστρατεία της με τίτλο «Όλοι το προτιμούν Ζεστό». Στο microsite, «ζωντανεύει» όλη η ενέργεια, μέσα από infographics, φωτογραφίες, αλλά και τέσσερα Web TV επεισόδια με τη συμμετοχή του ηθοποιού Γεράσιμου Γεννατά. Mάλιστα, το τέταρτο και τελευταίο επεισόδιο προβάλλεται για πρώτη φορά, αποκλειστικά από το Web TV του Alpha ζωή!
Μέσα σε δύο μόλις μήνες, περισσότεροι από 2.000 συμπολίτες μας συγκέντρωσαν το απαιτούμενο ποσό για την ενεργειακή αναβάθμιση ενός δημοτικού σχολείου στην ορεινή Εύβοια και είπαν οριστικά «αντίο» στο ακριβό πετρέλαιο, στηρίζοντας έμπρακτα την εκστρατεία της Greenpeace για την προώθηση της εξοικονόμησης ενέργειας.
Η αναβάθμιση του σχολείου στους Στρόπωνες είναι η καλύτερη απόδειξη ότι κατασκευάζοντας σωστά τα σπίτια μας, δηλαδή θωρακίζοντάς τα ενεργειακά, αντιμετωπίζουμε το κρύο και τη ζέστη με τα πιο ισχυρά εφόδια. Επίσης, επενδύοντας σε δράσεις ενεργειακής αναβάθμισης που προστατεύουν το περιβάλλον, ενισχύουμε τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό, καθώς δεν χρειάζεται να διαθέσουμε αστρονομικά ποσά για πετρέλαιο και ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά ενισχύουμε παράλληλα και την οικονομία της χώρας, δημιουργώντας θέσεις εργασίας.
Μετά την ενεργειακή αναβάθμιση του σχολείου, τα χρήματα που εξοικονομήθηκαν θα διατεθούν, από τον Δήμο, σε άλλες παρόμοιες δράσεις ενώ οι εργασίες αναβάθμισης προσέφεραν θέσεις εργασίας στις τεχνικές εταιρίες που ανέλαβαν το έργο και ενίσχυσαν την τοπική οικονομία.
Ο Alpha, ως υποστηρικτής επικοινωνίας, παρουσιάζει αυτή τη σημαντική δράση της Greenpeace, ενημερώνει το κοινό για την εξοικονόμηση ενέργειας και στηρίζει την προσπάθεια να γίνει αυτό το παράδειγμα καθημερινή μας πραγματικότητα.