Το E TV αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους τηλεθεατές που αγκάλιασαν τη νέα εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη #HASHTAG και #HASHTAG Live από το δεύτερο κιόλας επεισόδιο. Είναι σημαντική η ανταπόκριση του κοινού σε μια ιδέα που τολμά και προβάλλει τηλεοπτικά ένα νέο τρόπο έρευνας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η εκπομπή #HASHTAG και #HASHTAG Live κατάφερε να σημειώσει στο σύνολο του κοινού έως και 11,2%, ενώ στα εμπορικά κοινά γυναικών 25-44 ετών, η τηλεθέαση της εκπομπής έφτασε στο 14,4%, σε μια δύσκολη τηλεοπτικά ζώνη, με τον ανταγωνισμό να ξεκινά με ποσοστά που ξεπερνούσαν ακόμα και το 40%.
Η εκπομπή #HASHTAG και #HASHTAG Live, κατάφερε έως και να πενταπλασιάσει τα ποσοστά τηλεθέασης (σε σχέση με το lead in) του σταθμού, δείχνοντας έτσι ότι το E TV μπορεί να δημιουργεί τηλεοπτικές παραγωγές υψηλής αισθητικής και περιεχομένου και στη βραδινή του ζώνη, συνεχίζοντας την πολύ καλή πορεία που ήδη καταγράφουν η πρωινή ζώνη τις καθημερινές αλλά και τα Σαββατοκύριακα, αλλά και η μεσημβρινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, που συνεχίζει να προηγείται του ανταγωνισμού στο σύνολο του κοινού.
Ραντεβού με το επόμενο #HASHTAG και #HASHTAG Live με την Ελεονώρα Μελέτη, την ερχόμενη Πέμπτη 20 Νοεμβρίου στις 23:30 με τη λέξη «μυστήριο».
Δείτε επίσης: Νέο εντυπωσιακό 3D video με περιήγηση στον τάφο της Αμφίπολης και τα νέα ευρήματα!
Θα πάθεις ΣΟΚ μόλις δεις τη συνέχεια της ΦΩΤΟ!