H L’Oréal ανακοίνωσε την εξαγορά του 100% της Καναδικής εταιρίας ModiFace, διεθνώς αναγνωρισμένου ηγέτη στη βιομηχανία της ομορφιάς στον τομέα των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και τεχνητής νοημοσύνης (AI). Η εξαγορά αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της ψηφιακής επιτάχυνσης της L’Oréal, που φιλοδοξεί να προσφέρει στις 34 διεθνείς μάρκες του Ομίλου τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες στο χώρο των υπηρεσιών και της εμπειρία της ομορφιάς.
Η ModiFace, που ιδρύθηκε από τον Parham Aarabi πριν από έντεκα χρόνια στο Τορόντο, έχει αναπτύξει προηγμένες τρισδιάστατες τεχνολογίες εικονικού μακιγιάζ, καθώς και υπηρεσίες διάγνωσης του χρώματος και του δέρματος, οι οποίες βασίζονται σε αποκλειστική τεχνογνωσία και παρακολουθούν τα χαρακτηριστικά του προσώπου και του χρώματος. Οι υπηρεσίες αυτές χρησιμοποιούνται από όλες σχεδόν τις μεγάλες μάρκες ομορφιάς. Η ModiFace απασχολεί περίπου 70 μηχανικούς, ερευνητές και επιστήμονες που έχουν εκπονήσει περισσότερα από 200 επιστημονικά άρθρα και έχουν καταγεγραμμένα περισσότερα από 30 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τη ModiFace στην L’Oréal για να αποτελέσει το επίκεντρο των ψηφιακών υπηρεσιών μας στην Έρευνα και Ανάπτυξη. Με την παγκόσμια ομάδα της, τις τεχνολογίες και τις σταθερές επιτυχίες της στον τομέα των καινοτόμων τεχνολογιών ομορφιάς, η ModiFace θα συμβάλλει στον επανασχεδιασμό της εμπειρίας της ομορφιάς γύρω από υπηρεσίες που στοχεύουν να βοηθήσουν τους πελάτες μας να ανακαλύψουν, να δοκιμάσουν και να επιλέξουν προϊόντα και μάρκες. Όλοι εμείς στη L’Oréal και την ModiFace θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι σε αυτή τη νέα σελίδα της βιομηχανίας της ομορφιάς και να προσφέρουμε στους πελάτες μας καινοτόμες υπηρεσίες και εμπειρίες»
Ο Parham Aarabi, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ModiFace, δήλωσε: «Η εξαγορά της ModiFace από τη L’Oréal αποτελεί μια απίστευτη ευκαιρία για καινοτομία στην επαυξημένη πραγματικότητα και την τεχνητή νοημοσύνη στον χώρο της ομορφιάς, σε βαθμό μεγαλύτερο από ποτέ και με αποτελέσματα που θα καθορίσουν τη βιομηχανία της ομορφιάς για τις επόμενες δεκαετίες. Όλη η ομάδα μας και εγώ είμαστε ενθουσιασμένοι που γινόμαστε μέλη της οικογένειας της L’Oréal και ανυπομονούμε για το AR/AI μέλλον που θα δημιουργήσουμε μαζί».
H ModiFace θα αποτελεί μέρος του Digital Services Factory της L’Oréal, ενός δικτύου αφιερωμένου στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων ψηφιακών υπηρεσιών για τις μάρκες του ομίλου. Η ModiFace θα συνεργαστεί στενά με τα τμήματα Προηγμένης ‘Έρευνας της L’Oréal και θα επωφεληθεί από αυτή την απαράμιλλη εμπειρία στην ομορφιά. Η ModiFace θα συνεχίσει να έχει την έδρα της στο Τορόντο, κοντά στο Πανεπιστήμιο με το οποίο έχει πραγματοποιήσει πολλές ερευνητικές συνεργασίες.
Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2017 πωλήσεις ύψους 26,02 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη.
Η δέσμευση της L’Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία “Sharing Beauty With All“, θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου.