HomeNEWS“Μην αφήσεις τον ιό του AIDS να σε ξεγελάσει”!

“Μην αφήσεις τον ιό του AIDS να σε ξεγελάσει”!

Αυτό είναι το μήνυμα της νέας καμπάνιας του κινήματος ‘Someone Like Me’

για το ασφαλές σεξ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, η DUREX και το διεθνές κίνημα του Ιδρύματος MTV Staying Alive, ‘Someone Like Me’, παρουσιάζει ένα νέο βίντεο για το ασφαλές σεξ.

Το ‘Someone Like Me’, το παγκόσμιο κίνημα για τη σεξουαλική υγεία από τη DUREX και το Ίδρυμα MTV Staying Alive, παρουσιάζει σήμερα ένα νέο βίντεο με αφορμή τη διεθνή καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον ιό HIV λίγες μέρες πριν την παγκόσμια ημέρα του AIDS (1 Δεκ). Το νέο βίντεο, που λανσάρεται μέσω των παγκόσμιων προφίλ του ‘Someone Like Me’ στο YouTube, Facebook και Twitter έχει σχεδιαστεί για να επαγρυπνήσει τους νέους στον αγώνα κατά του ιού HIV και να δώσει το έναυσμα για συζητήσεις που διαλύουν τους μύθους γύρω από τον ιό HIV και το AIDS.

Η Georgia Arnold, Executive Director του ιδρύματος MTV Staying Alive σχολιάζει: «Σύμφωνα με την έρευνά μας, ένας στους τέσσερεις νέους στην Ευρώπη πιστεύουν πως ο ιός HIV είναι ένα πρόβλημα που επηρεάζει κυρίως τους ανθρώπους στην Αφρική κάτι το οποίο είναι ένας ανησυχητικός μύθος. Θέλουμε το ‘Someone Like Me’ να βοηθήσει τους ανθρώπους να συνομιλήσουν, και μέσω διαδικτύου και στον πραγματικό κόσμο, σχετικά με τον HIV, λίγες μέρες πριν την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS».

«Δεν είναι αρκετό απλά να παρέχουμε πληροφορίες ελπίζοντας ότι οι νέοι άνθρωποι θα λάβουν το μήνυμα», προσθέτει η Georgia. «Ο μόνος τρόπος για να καταρριφθεί το στίγμα, οι μύθοι και τα στερεότυπα τα οποία σκεπάζουν την αλήθεια γύρω από τον HIV, είναι να προτρέψουμε τους ανθρώπους να συνομιλήσουν και να μοιραστούν την δική τους γνώση και τις δικές τους εμπειρίες στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν για να επικοινωνούν καθημερινά».

Το κίνημα ‘Someone Like Me’ παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, ενώ το 2014 πραγματοποιήθηκε μια ετήσια εκστρατεία που στόχο είχε να ενισχύσει το χαρούμενο, υγιές και ασφαλές σεξ σε όλο τον κόσμο. Καθώς προχωράμε στη δεύτερη

καμπάνια για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, στόχος του ‘Someone Like Me’ δεν είναι να νουθετήσει τους νέους ανθρώπους, αλλά να προκαλέσει ερωτήσεις και να πυροδοτήσει συζητήσεις σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Volker Sydow, Global Category Director για την σεξουαλική ευημερία στην DUREX σχολιάζει:

«Καθώς πλησιάζουμε στην παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, το ‘Someone Like Me’ δεν αποσκοπεί μόνο στο να προκαλέσει συζητήσεις που θα βοηθήσουν τους νέους ανθρώπους να καταλάβουν πώς να προστατευθούν από τον HIV, αλλά κυρίως να τους οπλίσει με μηνύματα, περιεχόμενο και βίντεο τα οποία θα μοιραστούν στη διαδικτυακή τους κοινότητα. Θέλουμε να ενδυναμώσουμε τους νέους ανθρώπους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και να πάρουν την σωστή απόφαση όταν πρόκειται για την σεξουαλική τους υγεία».

Το νέο βίντεο του ‘Someone Like Me’ με τίτλο: «Μην αφήσεις τον HIV να σε ξεγελάσει», είναι διαθέσιμο τώρα στα προφίλ του ‘Someone Like Me’ στο YouTube, στο Facebook, και στοTwitter, καθώς και στην ιστοσελίδα του Someone Like Me στο www.someonelikeme.com:

Facebook: facebook.com/Joinsomeonelikeme Twitter: twitter.com/someonelikeme YouTube: youtube.com/user/joinsomeonelikeme Instagram: instagram.com/joinsomeonelikeme

— Τέλος —

Σχετικά με το Someone Like Me

Το ‘Someone Like Me’ είναι ένα παγκόσμιο κοινωνικό κίνημα που δημιουργήθηκε από την DUREX και το ίδρυμα MTV Staying Alive, που παρέχει ένα παγκόσμιο βήμα για να εμπνεύσει τους νέους ανθρώπους να μιλήσουν ανοιχτά για το σεξ και να βιώσουν πιο χαρούμενες και υγιείς σεξουαλικές ζωές και να απολαύσουν σχέσεις με σεβασμό.

Με το να μοιραζόμαστε ιστορίες, να εμπνέουμε πράξεις και να γιορτάζουμε την αλλαγή, καλούμε τους νέους ανθρώπους να γίνουν μία ενεργή φωνή βοηθώντας να διαμορφώσουμε έναν κόσμο απαλλαγμένο από τον HIV. Θέλουμε να προτρέψουμε τους ανθρώπους να συνομιλήσουν και να αποτελέσουμε έμπνευση για δράση σε όλο τον κόσμο. Someonelikeme.com #someonelikeme

Σχετικά με τη Durex:

Η Durex εξαγοράστηκε από τη Reckitt Benckiser τον Ιούλιο του 2010 και παραμένει ο παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο της σεξουαλικής ευεξίας και No 1 Προφυλακτικό στο Κόσμο. Αποτελεί την πρώτη επιλογή για προφύλαξη και προστασία για περισσότερο από 80 χρόνια.

Η Durex παράγει μια ευρεία γκάμα προφυλακτικών, λιπαντικών και συσκευών που πέρα από τη προστασία, σκοπό έχουν την ενδυνάμωση του ερωτικού παιχνιδιού μεταξύ των συντρόφων. Λόγω της ηγετικής της θέσης, της συνεχούς καινοτομίας και της έρευνας που πραγματοποιεί, η Durex απολαμβάνει την εμπιστοσύνη του κοινού σε ολόκληρο τον κόσμο για ασφαλές και καλύτερο σεξ.

Σχετικά με το ίδρυμα MTV Staying Alive:

Το ίδρυμα MTV Staying Alive είναι ένας διεθνής οργανισμός που παράγει περιεχόμενο, παρέχει επιχορηγήσεις και είναι αφοσιωμένο στο να σταματήσει την εξάπλωση του HIV μεταξύ των νέων ανθρώπων. Το ίδρυμα δημιουργεί και διανέμει ένα ψυχαγωγικό και γεμάτο προκλήσεις περιεχόμενο για την πρόληψη του HIV μέσω των καναλιών του MTV

και μέσω τρίτων αναμεταδοτών, ενώ βρίσκει και χρηματοδοτεί νέους ηγέτες οι οποίοι αντιμετωπίζουν την επιδημία του HIV στις δικές τους κοινωνίες.

Μέχρι σήμερα, ο προγραμματισμός του ιδρύματος MTV Staying Alive έχει φτάσει το 100% των κορυφαίων 50 χωρών που επηρεάζονται από τον HIV, ενώ έχει λάβει 488 επιχορηγήσεις σε 66 χώρες σε όλο τον κόσμο, δίνοντας πάνω από 5 εκατ. δολάρια σε βασικά προγράμματα για την πρόληψη του HIV. Το ίδρυμα MTV Staying Alive είναι καταχωρημένο ως φιλανθρωπικό σωματείο του Ηνωμένου Βασιλείου και ως ένας φιλανθρωπικός οργανισμός 501c3 στις Ηνωμένες Πολιτείες. των Ηνωμένων Πολιτειών.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα: http://stayingalivefoundation.org

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Durex επισκεφθείτε το site www.lovesexdurex.gr ή την σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/Durex

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε:

IKON SCS, Βάσω Κακκάση, É 210 6784350, e-mail: vkakkasi@ikon.bbdogroup.gr

Διαβαστε επισης

loading...