Το αποτέλεσμα είναι απλά ξεκαρδιστικό. Πόσο καλύτερα ίσως θα ήταν αν οι τίτλοι της εκάστοτε ταινίας φανέρωναν το τι πραγματικά συμβαίνει στην ταινία αντί να παραπλανούν.
Αυτό θα πει marketing διαφορετικά σίγουρα δεν θα βλέπαμε ακόμα μια ταινία διάσωσης του Matt Damon… Τίτλοι που αρμόζουν από άποψη σεναρίου, επανάληψης και πάνω από όλα, τίτλοι που θέλουν και τολμούν να πουν αυτό που πολλοί δεν εκφράζουν…
Ότι είπαμε νερό και αλάτι.. Περίμενε όχι… Αυτοί φόρτισαν με νερό και αλάτι!
Για σένα που λες ότι η χειρότερα από την Ελλάδα δεν θα βρεις…