HomeSHOWBIZ6.000.000 έχουν να δώσουν τα κόμματα για διαφήμιση της προεκλογικής τους καμπάνιας...

6.000.000 έχουν να δώσουν τα κόμματα για διαφήμιση της προεκλογικής τους καμπάνιας έτσι?

Και όλα αυτά για να ακούσουμε για ακόμα μια φορά αλληλοκατηγορίες και λόγους γεμάτους " θα ".

Σύμφωνα δε με ανακοίνωση τα 2 μεγάλα κόμματα θα έχουν μειωμένο τηλεοπτικό χρόνο.. Δείτε τις αναλύσεις:

Τα δύο «μεγάλα» κόμματα θα λάβουν το 33,33% του συνολικού χρόνου, μειωμένος κατά 8,5% σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές. Τα υπόλοιπα θα λάβουν συνολικά το 22,61%, ως εξής: ΚΚΕ 8,4%, ΛΑΟΣ 6,27%, ΣΥΡΙΖΑ 5,12%, Οικολόγοι Πράσινοι 2,82%, Δημοκρατική Αριστερά 3,35%, Ανεξάρτητοι Έλληνες 3,35%, Κοινωνική Συμφωνία το 2,68% και Δημοκρατική Συμμαχία το 1,34%.

Στα ΚΚΕ, ΛΑΟΣ,ΣΥΡΙΖΑ και "Οικολόγοι Πράσινοι" τα ποσοστά ορίζονται βάσει της εκλογικής δύναμης που είχαν στις εκλογές του 2009, ενώ τα νέα κόμματα που έχουν προκύψει έκτοτε, αντιστοιχεί το 10,73%. Tα ποσοστά που τους αντιστοιχούν προκύπτουν αναλογικά από τον αριθμό των βουλευτών που εντάχθηκαν σε αυτά στη Βουλή που διαλύθηκε το 2012.

Το κόστος του τηλεοπτικού χρόνου που αντιστοιχεί στα κόμματα είναι 6.000.000 ευρώ και είναι μοιρασμένο αντιστοίχως.

Η ΕΡΤ ΑΕ είναι υποχρεωμένη να μεταδώσει απευθείας σε εθνικό ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό δίκτυο μία συνέντευξη διάρκειας 45 λεπτών του αρχηγού κάθε πολιτικού κόμματος, μία συνέντευξη Τύπου κάθε αρχηγού, διάρκειας 60 λεπτών, στην μεσημβρινή ζώνη και να καλύψει μία προεκλογική συγκέντρωση καθενός από τα κόμματα.

Όλα τα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ έχουν υποχρέωση να οργανώσουν τρεις τουλάχιστον συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που θα μεταδοθούν μεταξύ 06:00 και 13:30, καθώς και ένα 10λεπτο την εβδομάδα σε καθένα από τα πολιτικά κόμματα για την παρουσίαση των προγραμμάτων τους.

Για πολιτικές διαφημίσεις θα διατεθεί το 20% του συνολικού διαφημιστικού ημερήσιου χρόνου, ενώ εξακολουθεί να ισχύει η απαγόρευση μετάδοσης δημοσκοπήσεων 15 ημέρες πριν τις εκλογές και η προβολή διαφημιστικών ένα 24ωρο πριν από αυτές.

Διαβαστε επισης

loading...