To Αthensbars βρέθηκε στην κορυφαία παράσταση Elizadeth που παίζεται στον πολυχώρο Vault. Το έργο αποτελεί διασκευή του “ Βασιλικοί μετά τρούλου” του μοναδικού Χάρη Ρώμα. Οι ερμηνείες των ηθοποιών που πλαισιώνουν την παράσταση είναι μοναδικές, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως το γέλιο κυριαρχεί καθ΄ όλη την διάρκεια της παράστασης. Πρόκειται για μια θεότρελη κωμωδία και ταυτόχρονα ένα καυστικό και ειρωνικό σχόλιο πάνω στις σχέσεις των ηθοποιών και των συντελεστών μιας παράστασης και τη ματαιοδοξία που επικρατεί στον κόσμο του θεάτρου. Η σκηνοθετική επιμέλεια είναι του Δημήτρη Καρατζιά.
Κάθε Τετάρτη στις 20:15 και Πέμπτη και Σάββατο στις 21:15
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
ELIZADETH
Αθήνα 2015. Πέντε χρόνια μετά την έκρηξη της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα και η ανεργία στον κλάδο των ηθοποιών έχει φτάσει στο 92%. Τα σήριαλ έχουν σταματήσει, το Εθνικό θέατρο το πήραν τα ΙΚΕΑ, η Λυρική και το Κρατικό γίναν Σουπερ Μάρκετ, οι πρωταγωνιστές του θεάτρου και της τηλεόρασης κατάντησαν σουβλατζήδες, καθαριστές, πλανώδιοι μουσικοί, λαχειοπώλες, κλπ για να επιβιώσουν.
Κι ενώ το ένα θέατρο κλείνει μετά το άλλο κι ελάχιστοι θίασοι πια έχουν καταφέρει να επιβιώσουν, ένας άντρας καλείται να συγκεντώσει μια ομάδα ηθοποιών σε ένα μικρό θέατρο για να τους ανακοινώσει ότι θα ανεβάσουν τη Μαρία Στιούαρτ του Σίλερ. Μόνο που πρέπει να τους αποκαλύψει ότι το έργο θα ανέβει υπό τη μορφή μιούζικαλ και μάλιστα διασκευασμένο από μια ατάλαντη συγγεντρωτική συγγραφέα, που όλοι τους σιχαίνονται και που βρήκε έναν φιλοβασιλικό σύλλογο για να χρηματοδοτήσει την παράσταση της. Θα καταφέρει να τους πείσει να συμμετάσχουν στο “τερατούργημα” της και με πιο τίμημα; Είναι η οικονομική κρίση και η ανέχεια αρκετή για να ξεπουληθούν καριέρες, ήθη και αρχές;
Τι γίνεται όταν το σύμπαν συνομοτεί για να μαζευτούν σε έναν χώρο “τα λάθη” όλου του κόσμου; Όταν οι λάθος ηθοποιοί, με λάθος έργο, στη λάθος περίοδο, με λάθος σκηνοθέτη, σε λάθος θέατρο, με λάθος χορηγό, υποχρεώνονται λόγω της οικονομικής κρίσης να ανεβάσουν ένα ανιστόρητο “ιστορικό” έργο μιας κατά λάθος συγγραφέως;
Ετερόκλητα τα πρόσωπα που καλούνται να συγκροτήσουν το θίασο, ο καθένας με τα “κουσούρια” του, τα σωματικά και ψυχολογικά του προβλήματα, που πάνω από όλα όμως προεξέχουν τα χαρακτηριστικά των θεατρίνων. Μωροφιλοδοξίες, αλαζονίες, βεντετιλίκια, ανταγωνισμοί, αντιζηλίες, έρωτες, μίση και πάθη.
Πώς θα συνυπάρξουν μέσα στον ίδιο θίασο ένας ματαιόδοξος “εναλλακτικός” σκηνοθέτης, που προσπαθεί να μπαλώσει τις αδυναμίες του κειμένου με νεοτερισμούς και πρωτοπορίες, ένας ξεπεσμένος εργάτης του θεάτρου, που προσπαθεί να καταπολεμήσει τις νευρώσεις και τον αλκοολοσμό του, μια βουλιμική ιέρεια της τέχνης, που προσπαθεί να χάσει τα 55 κιλά που πήρε μέσα την κρίση και με την λίμπιντο της να εκτινάζεται στα ουράνια, μια υπερφιλόδοξη νέα Κυπραία ηθοποιός, που ζητά απεγνωσμένα την πρώτη της μεγάλη ευκαιρία στο θέατρο, μια ετοιμόγενη υστερική πρώην σταρ σαπουνόπερας, έξαλλη που αναγκάζεται να παίξει έναν βουβό ρόλο στο έργο, ο σύζυγος της ετοιμόγενης πρώην σταρ σαπουνόπερας, που το μόνο που θέλει είναι να καλμάρει τη σύζυγο του και να ανοίξει το δικό του pet shop, ένας ατάλαντος τσιβδός μουσικός, που κατακλέβει μουσικές παρουσιάζοντας τις σαν δικές του μια παντελώς ατάλαντη συγκεντρωτική θεατρική συγγραφέας, που κάνει διαρκώς το θίασο έξαλλο με τις παράλλογες απαιτήσεις της, μια φιλοβασιλικιά μαιμού παραγωγός και μια μανιακή καπνίστρια λεσβία, τεχνικός θεάτρου που αποφασίζει μέσα στον ερωτικό παροξυσμό της να κόψει το τσιγάρο…
Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό μόνο στο Athensbars!