Καλεσμένη στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου ήταν σήμερα η Βάνα Μπάρμπα, όπου μίλησε για τον γνωστό τηλεκριτικό, Κοσμά Βίδο, καθώς και για την πικρόχολη κριτική που της άσκησε στην εφμηερίδα "Το Βήμα".
Σχετικά με τη συμμετοχή της στο Dancing with the Stars, ο γνωστός τηλεκριτικός επιτέθηκε ενάντια στην ηθοποιό και η ίδια δήλωσε:
"Πρέπει να υπάρχει και ένα όριο. Αυτοί είναι οι άνθρωποι του τίποτα. Εμένα με στεναχώρησε ο συγκεκριμένος κύριος και θα του απαντήσω με μια μήνυση, γιατί θεωρώ ότι του αξίζει. Τον καημένο, είμαι σίγουρη ότι θα είναι κοντούλης, φαλακρός που άμα τον δεις περνάει απαρατήρητος. Δεν θα μπορεί να κάνει καλό σεξ, ένα κακομοίρικο", δήλωσε η ίδια.
Διαβάστε την κριτική του Κοσμά Βίδου για να δείτε πώς ξεκίνησε όλη η κόντρα:
Πρόκειται για την ίδια Βάνα Μπάρμπα που μερικούς μήνες πριν δήλωνε: «Τα τελευταία χρόνια δεν έχω προσέξει την εικόνα μου, θέλω να γίνω φίλη με τον χρόνο. Μου αρέσει η ηλικία μου, δεν είμαι πια σέξι» και «με αποκαλούν ακόμη σύμβολο του σεξ, αμαρτία είναι πια, γεράσαμε…». Διχασμός προσωπικότητας και ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή, εν προκειμένω της… λωλοβάνας; Μάλλον επικοινωνιακή τακτική, μια «τεχνική» εύκολης δημοσιότητας στην οποία η κυρία Μπάρμπα είναι προφεσορέσα. Την εφαρμόζει ανέκαθεν προβάλλοντας την περσόνα της απενοχοποιημένης σύγχρονης γυναίκας που δεν φοβάται να μιλήσει με απόλυτη ειλικρίνεια για όλα (από τα περιττά κιλά της ως τις πρώτες και τις δεύτερες και τις τρίτες ρυτίδες της), αλλά και απευθυνόμενη σε ένα κοινό με βραχεία μνήμη. Το οποίο είναι έτοιμο (ή έτσι νομίζει η κυρία Μπάρμπα) να πιστέψει και τις πιο αντικρουόμενες δηλώσεις της.
Δηλώσεις, συμπεράσματα, σκέψεις ζωής και αποφάσεις που αλλάζουν από καιρό σε καιρό ανάλογα με την περσόνα (τη σέξι ή την άλλη, την κατασταλαγμένη και ώριμη) που η «θιασάρχις και θεατρική παραγωγός», όπως συστήθηκε εσχάτως, θέλει κάθε φορά να πλασάρει. Και έτσι, η Βάνα-χαμαιλέων υπάρχει χωρίς στην πραγματικότητα να κάνει τίποτε άξιο λόγου, μόνο αμπελοφιλοσοφώντας, περιφέροντας την ασυνέπεια των απόψεών της και αναδεικνύοντας το τίποτα (εν προκειμένω τον φόβο της για την τούμπα και την τούμπα) σε μείζον γεγονός. Εκπρόσωπος και αυτή ενός lifestyle που και στην κατάρρευσή του εξακολουθεί να ακκίζεται ισορροπώντας αδέξια σε δωδεκάποντα, ως ξυλοπόδαρος διασκεδαστής του πλήθους. Θλιβερή εικόνα και η δική της και η εικόνα των ομοίων της, στην… επιθανάτια τούμπα τους."