Μόσχα 1924. Η γιατρός Α.Φ. Πρεομπραζένσκαγια, επιχειρεί ένα επικίνδυνο ιατρικό πείραμα. Μεταμοσχεύει στον αδέσποτο σκύλο Σάρικ την υπόφυση ενός νεαρού άντρα, με την φιλοδοξία να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο ανθρώπου. Ο σκύλος όμως, μετατρέπεται σε ένα ανεπίδεκτο και ανυπόφορο ον, που θέτει σε κίνδυνο την κοινωνική θέση και την επιστημονική υπόσταση της δημιουργού του.
Μέσα από ακραίες καταστάσεις, οι ήρωες παλινδρομούν ανάμεσα στο κωμικό και το τραγικό, αμφισβητούν εξουσία και κοινωνικούς θεσμούς, δοκιμάζουν τα όρια της επιστήμης και της ίδιας της φύσης.
Ποιες όμως είναι οι ανοχές αυτών των ορίων;
Και πόσο τελικά διαφέρουν από εποχή σε εποχή;
Η παράσταση διατηρεί το αυθεντικό κλίμα της μετα-επαναστατικής Ρωσίας και αποτυπώνει τις κοινωνικό-πολιτικές συγκρούσεις, προβάλλοντας παράλληλα, τον ψυχισμό των πρωταγωνιστών της εποχής, και τη διαχρονικότητα των συμβόλων, των συνθηκών, των αξιών…
«Ο Μπουλγκάκοφ, δεν ήταν σε θέση να ξέρει τι θα συνέβαινε στη χώρα του και στο παγκόσμιο επαναστατικό κίνημα. Γνώριζε όμως να μας προειδοποιήσει για τον επερχόμενο κίνδυνο, που εγκυμονούσε την άποψη και τη θέση, πως η επανάσταση και οι κοινωνικές αλλαγές, μπορούν να ανατρέψουν τα πάντα, ακόμα και τα χαμηλά, βρώμικα, σχεδόν αρχέγονα ένστικτα των ανθρώπων…»