Στις αρχές του 1980, δύο σπάνιες ηχογραφήσεις των δυσεύρετων-τότε- Beatles, είδαν το φως της δημοσιότητας με πολύ μικρή απήχηση, πράγμα αδιανόητο για μας σήμερα, όπου τα Σκαθάρια είναι από τα πλέον αναντικατάστατα και μοναδικά rock group του τελευταίου μισού του 20ου αιώνα.
Αποτελούμενες από χριστουγεννιάτικα «μηνύματα», οι εν λόγω ηχογραφήσεις λανσαρίστηκαν στο fan club του συγκροτήματος τη δεκαετία του ‘60, ωστόσο αυτά τα κομμάτια δεν είχαν πάρει την έγκριση τους για κυκλοφορία από τους Fab Four (Beatles), χωρίς κάποιο οικονομικό κίνητρο, απ’ ότι αποδείχθηκε αργότερα. Παράλληλα, ένα τρίτο άλμπουμ ήταν στα σκαριά, το οποίο παρ’ ότι αντιμετώπισε πιέσεις στο δικαστήριο, αντίγραφα του κατάφεραν να διανεμηθούν κανονικά στο κοινό.
Πίσω στις δεκαετίες 1970-1980, υπήρχαν τα λεγόμενα tax shelter record labels (εταιρίες ηχογράφησης που λειτουργούσαν σαν «φοροαπαλλαγή» για τους ιθύνοντες τους κι όχι τόσο για τους καλλιτέχνες που συνεργάζονταν, οι οποίοι συνήθως δεν είχαν ιδέα για το τι συμβαίνει). Αυτές οι εταιρίες ηχογράφησης και διανομής ήχου έκαναν τεράστιες επενδύσεις σε μεγάλα album, αλλά σε καμία περίπτωση δε θεωρούνταν παράνομες.
Την προσοχή της εφορίας θα τράβαγαν κυρίως κινήσεις που επεδίωκαν φορολογικές ελαφρύνσεις, και θα φαινόταν ξεκάθαρη προτεραιότητα σε σχέση με τη χρηματοδότηση των εκάστοτε παραγωγών. Οι διαφορές μεταξύ των εταιριών που επεδίωκαν οι επενδύσεις τους να χρηματοδοτούν τις βασικές ανάγκες στην παραγωγή των album και των εταιριών που είχαν στηθεί παράνομα και ήταν απάτη, μερικές φορές ήταν αρκετά ισχνές.
Τα tax shelter labels δημιουργήθηκαν στην πραγματικότητα για να μπορούν να εκμεταλλευθούν το «φορολογικό κώδικά» και κατεστημένο των ΗΠΑ οι υπεύθυνοι πίσω από αυτά. Θύματα αυτής της απάτης έπεσαν και καλλιτέχνες που δεν είχαν ιδέα ότι μετέρχονται έτσι το έργο τους, με αποτέλεσμα, demos, μουσικά αποσπάσματα, σπάνιες κυκλοφορίες κλπ δεν προωθήθηκαν καθόλου από τις εταιρίες που τα κυκλοφόρησαν.
Μεταξύ των ετών 1963-1969 οι Beatles ηχογράφησαν χριστουγεννιάτικα «μηνύματα» ειδικά για το fan club κοινό τους. Οι ηχογραφήσεις εκδόθηκαν σε 7 ίντσες flexi δίσκου, συμπεριελάμβαναν μοναδικό artwork και στάλθηκαν ταχυδρομικά σε όλους τους τότε groopies χωρίς χρέωση.
Μόλις από τον πρώτο χρόνο η μπάντα κατάφερε να διαμορφώσει μία στάνταρ πατέντα, ένα μόρφωμα από updates προς το τέλος της χρονιάς, σε συνδυασμό με παρωδίες από κλασσικά κομμάτια διακοπών, holiday greetings και στοιχεία που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο μέχρι και σήμερα στην αναγνώριση των Σκαθαριών παγκοσμίως.
Άρχισαν να εξαπλώνονται μουσικά και τα «μηνύματα» μετατράπηκαν σε δίοδο πειραματισμού, ώστε μέχρι το 1967 έφτασαν να θεωρούνται καθαρή έκφανση της avant garde σκηνής, αν όχι οι αντιπρόσωποι της.
Όταν οι Beatles αποσχίστηκαν και λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 1970, η Apple Records έστειλε στους φαν τους σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ ένα άλμπουμ που συμπεριελάμβανε όλα τα χριστουγεννιάτικα κομμάτια της μπάντας, χωρίς χρέωση για ακόμα μία φορά.
Μία δεκαετία αργότερα (1981), μία επιλογή από τα holiday greetings των Beatles κυκλοφόρησε σε δίσκο με το όνομα Happy Michaelmas, όνομα εμπνευσμένο από ένα κομμάτι του ’68, όπου ο Paul McCartney ερμηνεύει ένα μικρό ποίημα με υπόκρουση το «Happy Christmas».