Έχετε μια επιχειρηματική ιδέα, ένα σχέδιο μάρκετινγκ και επιτέλους έχετε καταφέρει η κατασκευή ιστοσελίδων σας να λειτουργεί άψογα. Παρ’ όλα αυτά έχουν περάσει αρκετοί μήνες μετά την έναρξη της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο, και δεν βλέπετε βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα ούτε αύξηση στους πιθανούς πελάτες.
Τι μπορεί να πηγαίνει λάθος; Οι περισσότερες εταιρείες πιστεύουν ότι ένα site είναι το μόνο που χρειάζονται για να προσελκύσουν τους πελάτες. Όπως όμως προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, έτσι και η επίσημη ιστοσελίδα θα πρέπει να προωθηθεί.
Υπάρχουν διάφορες στρατηγικές για την αποτελεσματική προώθηση ενός ιστότοπου. Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα website που παρέχει ηλεκτρολογικές, υδραυλικές κτλ υπηρεσίες όπως είναι το episkeuazo.gr. Κάποιες από αυτές στρατηγικές μπορεί να απαιτούν πιο εξειδικευμένες δεξιότητες, ενώ άλλες μπορούν να γίνουν ακόμη και με περιορισμένους πόρους.
Με εκατομμύρια ανθρώπους κολλημένους στο Διαδίκτυο κάθε μέρα, η αγορά-στόχος γίνεται μεγαλύτερη. Επομένως η βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης ή συχνά αναφέρεται ως SEO είναι ένας ευρύς όρος που περιλαμβάνει μια ποικιλία στρατηγικών. Αυτή η εξαιρετικά δημοφιλής τεχνική κάνει χρήση διαφορετικών διαδικασιών για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστού και την προώθηση της.
1. Οι λέξεις-κλειδιά είναι πολύ σημαντικές.
Σε αυτό το παιχνίδι, σχετίζονται όλα με την προσγείωση στην ιστοσελίδα σας μετά από αναζήτηση στις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo και το Bing. Και για να γίνει αυτό, η χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών που τοποθετούνται στρατηγικά μέσα στον ιστότοπο είναι πολύ σημαντική. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι εταιρείες συχνά προσλαμβάνουν εμπειρογνώμονες SEO για να τους βοηθήσουν όσον αφορά τις λέξεις-κλειδιά και τη χρήση τους. Αυτές οι λέξεις ενισχύουν τις δυνατότητες των μηχανών αναζήτησης, ώστε να παρέχουν σχετικά αποτελέσματα στα ερωτήματα. Οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να περιλαμβάνονται στον τίτλο της σελίδας, στις κεφαλίδες και στο περιεχόμενο.
Επίσης, για να είναι ο ιστότοπος σας φιλικός προς τις μηχανές αναζήτησης θα πρέπει να βρείτε και ένα αξιόπιστο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων όπως είναι το sigmaweb.gr. Μια καλή υπηρεσία θα σας απαλλάξει από ανεπιθύμητες εισβολές και αν διαθέτετε ένα e-shop σίγουρα δεν θέλετε να πέσει το site σας και να χάσετε τους πελάτες που είναι πρόθυμοι να αγοράσουν κάτι από εσάς.
2. Υποβάλλετε περιεχόμενο σε καταλόγους.
Ένας άλλος καλός τρόπος για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας είναι να μοιράζεστε πληροφορίες και πολύτιμο περιεχόμενο μέσω της σύνταξης και της υποβολής άρθρων. Η εγγραφή σε διάφορους καταλόγους άρθρων παρέχει την ευκαιρία να προωθήσετε την εταιρεία σας σε άλλους χώρους. Εάν οι αναγνώστες βρίσκουν αυτά τα άρθρα ενδιαφέροντα, οι πιθανότητες είναι ότι θα ελέγξουν την ιστοσελίδα σας και θα μάθουν για τις προσφορές σας.
3. Χρησιμοποιήστε τη δημοτικότητα των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης.
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό στους δημοφιλείς ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Αυτές οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποδειχθεί ότι είναι μια αποτελεσματική και προσιτή τεχνική μάρκετινγκ. Χρειάζεται λίγη προσπάθεια καθώς θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα εταιρικό προφίλ, να ενημερώσετε τη σελίδα σας και να προσκαλέσετε περισσότερους φίλους και οπαδούς. Ορισμένες εταιρείες προωθούν τώρα τους εαυτούς τους μέσω αυτών των ιστότοπων και θεωρούν εξαιρετικά αποτελεσματική.